850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Jelmar

Citaat van: Wout309t op 30-08-2012 12:48:51
Standaard zitten er geen losse bussen in, maar die kan je er uiteraard wel inzetten.
Dan heb je het samen met de speciale  krukas wel over een motor van een dikke 15k denk ik. En dat geloof ik dan weer niet in dit geval.

Dat het in de auto van de adverteerder niet zal zitten zijn wij met elkaar eens ;)
Alleen de vraag 'hoe wil je die vervangen?' gaf mij de impressie dat 'The Demon' er van overtuigd is dat het niet mogelijk is bovengenoende onderdelen te vervangen cq te plaatsen.

Dus dat. ;D
850R

kulk

Citaat van: Boeijke op 30-08-2012 14:00:53
Citaat van: kulk op 30-08-2012 10:30:45
Laat die jongen toch een keer man!

Misschien wel als een geintje bedoeld maar toch, te makkelijk  :eusa_wall:

Ik vind het juist goed dat je op zo'n leeftijd al zo met auto's bezig bent.

Ik heb in dit geval een beetje de voorzet gegeven en eronder in een regeltje ook duidelijk laten merken dat het niet heel serieus bedoelt is.
Dank dat Julian dat zelf ook wel snapt.
Ook ik vind het prachtig dat hij al zo met auto's bezig is. Herken mezelf daarin (alleen was er in mijn tijd geen forum).

Maar mijn vader zij vroeger wel eens:
Als je met "grote"jongens wilt spelen, moet je ook een tik kunnen incasseren.

(het woord "tik"geheel naar eigen interpretatie invullen bij deze)

Terug naar de tips:
Deze al langs gekomen: http://link.marktplaats.nl/587881993

Volgens mij wel gezien hier, staat al een tijdje te koop in ieder geval.

Bij te Wierik kun je best een auto kopen, de eigenaar (Roy) is een geschikte kerel.
Ik heb daar ook een auto gekocht 2 jaar geleden, niks mis mee.

The Demon

Citaat van: Jelmar op 30-08-2012 14:06:39
Citaat van: Wout309t op 30-08-2012 12:48:51
Standaard zitten er geen losse bussen in, maar die kan je er uiteraard wel inzetten.
Dan heb je het samen met de speciale  krukas wel over een motor van een dikke 15k denk ik. En dat geloof ik dan weer niet in dit geval.

Dat het in de auto van de adverteerder niet zal zitten zijn wij met elkaar eens ;)
Alleen de vraag 'hoe wil je die vervangen?' gaf mij de impressie dat 'The Demon' er van overtuigd is dat het niet mogelijk is bovengenoende onderdelen te vervangen cq te plaatsen.

Dus dat. ;D
Simpel, cylinders kan je niet vervangen, cylinderbussen wel, en dat bedoelde ik dus ook.

Groet,
The Demon.

NinaPaul

O nee? Ik kan prima een cilinderblok voor je vervangen hoor. (En ja dat is dus effectief al je cilinders vervangen)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Demon

Moet ik hierop reageren?

Groet,
The Demon.

Jelmar

Nee, hou gewoon maar je mond, is het meest verstandig  :eusa_wall: :eusa_wall:
850R

The Demon

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

-D©©©L-

Citaat van: MrCain op 28-08-2012 18:57:58
Citaat van: NinaPaul op 28-08-2012 13:15:12
Ik schrijf "liefhebbers" tussen aanhalingstekens, omdat dit voor iedereen wat anders kan betekenen.

Voor sommige is het in de stalling zetten, 5 keer per jaar rijden en 12 keer poetsen.
Voor anderen is het dagelijks rijden, wasstraat, maar wel mechanische tipt/top.
Voor nog andere is het gewoon een mooi vervoersmiddel met goede eigenschappen.

Heeft dus niets met het aantal pk's te maken, maar met de interpretatie van de persoon die het leest.
Vandaar dus de aanhalingstekens :D

Mooie definitie van "liefhebber"  :eusa_clap:
Deze gaan we bewaren!

Ik gebruik de uitdrukking "een echte liefhebber" voor de verkopers die veel te veel geld vragen. Ze willen er immers niet af.

mehn

Joehoe!

|
                   |
                   V

Citaat van: mehn op 30-08-2012 12:19:48
Kunnen we het a.u.b. op "Tip op Marktplaats/eBay/etc." houden.

En dan alleen echte tips betreffende 850/x70, niet elke willekeurige marktplaatsadvertentie.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Julian

De handbak van de 854R heb ik zeker wel eens mee gereden op grote parkeerplaatsen/weilanden en hoe dat aanvoelt maak ik ook bijna dagelijks mee in de auto en een MT is naar mijn mening prettiger dan een AT, niet dat ik er al tonnen vol met ervaring mee heb maar mijn gevoel is dat. AT heb ik nog nooit mee gereden, enkel ernaast gezeten maar dat is t 'm gewoon niet (Mijn bescheiden mening) antwoord goedgekeurd? ;)
Moest er gewoon ff uit, nu weer ontopic :)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

stefanhuijser

Citaat van: mehn op 30-08-2012 18:41:25
    Joehoe!

|
                   |
                   V

Citaat van: mehn op 30-08-2012 12:19:48
Kunnen we het a.u.b. op "Tip op Marktplaats/eBay/etc." houden.

En dan alleen echte tips betreffende 850/x70, niet elke willekeurige marktplaatsadvertentie.
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Henk855

855R: Weer gezakt in prijs, ken de wagen niet maar misschien wel interessant voor de liefhebber er eens naar te kijken. Op de foto's zeker niet verkeerd.

http://link.marktplaats.nl/588947229
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

De prijs is redelijk te noemen, ben echter wel benieuwd naar de staat van onderhoud van deze wagen; 260dkm is natuurlijk niet veel maar wel een kmstand waarbij veel aan vervanging toe kan zijn
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4