850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Laguna-S60R

Flashgreen is zeker niet slecht geprijsd!
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Sbv

Citaat van: Laguna-S60R op 10-09-2012 22:28:13
Stuur verkeerde kant, dingen brengen niets op, zelf in Engeland niet. Een S60R is zeldzaam. Meeste Volvo rijders gaan voor een station

Sbv

1 grote zuiger, maar icm 316 schijven en police spec blokken( erg zacht en veel remstof) remt het best wel erg lekker.
R remmen zit ik wel aan te denken, maar om nu 1800 euro uit te geven voor een complete set geheel nieuw rondom met wat korting is me wat teveel

Laguna-S60R

Citaat van: Sbv op 10-09-2012 22:31:03
Citaat van: Laguna-S60R op 10-09-2012 22:28:13
Stuur verkeerde kant, dingen brengen niets op, zelf in Engeland niet. Een S60R is zeldzaam. Meeste Volvo rijders gaan voor een station

voor maar 3444 pond weggegaan... nog geen 4500 euro  :o

Klopt, in Nederland zijn er maar 38 geleverd v.s 156 V70's....

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Robster480

Houten interieurset S/V70:

http://link.marktplaats.nl/594583411

- pookknop
- deel rond pook
- deel rond radio
- dashboardkastklepje
- stuur
- asbak achter
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

triton

Professioneel raddraaier

Luc

Citaat van: Miel850 op 10-09-2012 21:45:43
Nu is Ulestraten wel een beetje terug in de tijd ja...

Goed... dus wel al eens voorbijgekomen, en wat blijkt, alweer niet erg betrouwbaar. Natuurlijk ga ik dan gewoon met zo'n ding rijden.
Heb een afspraak voor a.s. maandag, tussen 15:00 en 16:00 uur. Als de verkoper (een autohandelaar die ik ken, en normaal gesproken ook zou vertrouwen, als hij qua bijvoorbeeld km-stand bezeikt is door de inruilert, kan hij dat niet helpen) niet mee rijdt, rij ik zeker een uur met dat ding, test de turbo, de bak, voor zover dat kan bij een automaat. Zal m ook aan de kant zetten op een rustig plekje, zodat ik m vanuit alle hoeken en richtingen bekijken kan en als er tijd is, gaat ie bij pap de put op om m van beneden te bezien
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

)()()sT

Maar heb je serieus interesse dan?

Galactica

Vulk

http://nl.kapaza.be/antwerpen/prachtoccasie-volvo-850-lpg-67213774.htm

Een (op het zicht) mooie alter 1 sedan op gas met weinig kilometers op de teller. Lijkt me wel wat.

Luc

Citaat van: )()()sT op 14-09-2012 12:44:48

Hij is al verkocht... Eigenlijk kan ik niks met zo'n auto, zolang de 850 nog niet weg is, en eigenlijk was het ook de bedoeling vanaf volgend jaar met de 360 en/of de Corolla te rijden, maar als zoiets voorbij komt, en ook nog vlakbij huis, in de enige goeie kleurcombinatie (afgezien van een laserblue misschien), dan kriebelt t gewoon.
Proefritje maken moet toch kunnen?

Sem

Citaat van: Luc op 16-09-2012 05:38:43

Hij is al verkocht... Eigenlijk kan ik niks met zo'n auto, zolang de 850 nog niet weg is, en eigenlijk was het ook de bedoeling vanaf volgend jaar met de 360 en/of de Corolla te rijden, maar als zoiets voorbij komt, en ook nog vlakbij huis, in de enige goeie kleurcombinatie (afgezien van een laserblue misschien), dan kriebelt t gewoon.
Die mensen hun tijd verdoen dus bedoel je.. en ze valse hoop geven?  :eusa_snooty:

Luc

Precies! Als je dingen verkopen moet, komen er ook wel eens mensen voorbij die je ding niet kopen, om wat voor reden dan ook.
Er komt hier minstens eens in de twee weken iemand aan de deur, van Eneco, Essent, NEM, glasvezel, snel internet, bijna gratis telefonisch bellen, en wat nog niet meer. Ik laat ze allemaal binnen, doe heel aardig, geef ze een kop koffie of een glaasje fris, en stuur ze vervolgens zonder dat ze me iets verkopen weer weg. Heb ik me geamuseerd, zij hun uren gedraaid, everybody happy. Hoort er bij. Schiet me maar lek.

MrCain

Citaat van: Sem op 16-09-2012 14:01:25
Citaat van: Luc op 16-09-2012 05:38:43

Die mensen hun tijd verdoen dus bedoel je.. en ze valse hoop geven?  :eusa_snooty:

En ook nog de tank leeg rijden.... :eusa_naughty:
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

svenerik

@ Luc : reken eens uit wat dit geinte de verkoper kost en leg dat bedrag dan gewoon neer als je een rondje wilt rijden.

Stel je voor dat dit hele forum dit gaat doen ? Kan echt niet.