850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70R^2

Ach, mijn kale 850 10V mag ook weg, 10 jaar in bezit gehad dus minimaal €3000 dan toch? (althans, dat is er uit verveling wel ongeveer gedaan aan onderhoud in het afgelopen corona jaar.
Maar ja, sedan, geen station ;D


TBoss3

'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

V70geRwin

Citaat van: TBoss3 op 02-06-2021 15:56:18
Een overgespoten T-5, naar CY zodat het een T-5R lijkt?

Waarom denk je dat?

The_former_saint

Ik was ook al hetzelfde aan het denken...
Volledig dashbord en zetels van een T5
En de titel zegt zelf ook T5...

aloisdecroon

Het overspuiten is wel errug grondig gedaan dan, auto is compleet uit elkaar geweest.
Schroeven zijn ook geel gespoten, ben ik benieuwd hoe het er bijv onder de voorschermen uitziet.

Maar dashboard, stoelen, ecc (of eigenlijk niet) vertellen duidelijk een ander verhaal

volvobug

Je kunt toch een CY besteld hebben met T-5 zetels en dashboard?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

cornelis-b

#14077
Auto is van 3 december 1996 volgens de RDW en staat daar als T-5. Ik ben benieuwd wat er onder de motorkap staat voor kleur nummer  ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Ik ken deze auto volgens mij, is deze lang geleden niet van iemand geweest die veel alcantara in zijn 850 had? Of van zijn broertje of zo?

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

konniekip


Sbv

Citaat van: arjen850 op 02-06-2021 23:33:45
Ik ken deze auto volgens mij, is deze lang geleden niet van iemand geweest die veel alcantara in zijn 850 had? Of van zijn broertje of zo?
Volgens mij wel. Auto is al eens vaker hier ergens aan bod gekomen en toe was de conclusie het is een T-5(staat ook netjes in advertentie) alleen bij geel denken we gelijk aan een T-5R

konniekip

Citaat van: Sbv op 03-06-2021 12:27:12
Volgens mij wel. Auto is al eens vaker hier ergens aan bod gekomen en toe was de conclusie het is een T-5(staat ook netjes in advertentie) alleen bij geel denken we gelijk aan een T-5R
dan is het wel een dure T-5.

Zoepertje

#14083
Ik weet niet of dit het juiste topic is hiervoor. Maar bij Autodoc zijn de versterkte Subframebussen van de XC90 T6 en nog wat zwaardere volvos bijna gratis.
Als het goed is passen deze ook in onze subframes toch?  ::) Volvo onderdeelnummer: 8678497

https://www.autodoc.nl/moog/12286050

Ik heb deze kunnen bestellen voor €1,53 per stuk. Prijzen fluctueren nog al bij Autodoc. Terwijl ze normaal €15-€25 kosten bij andere merken geloof ik.
Kwaliteit lijkt gewoon in orde. Ik denk dat er ook niet zoveel te verpesten valt aan een kunstof bus.  :eusa_shhh:
Ik ga ze binnenkort proberen te monteren. Maar mochten mensen toevallig op zoek zijn, pak dan je kans.... :angel:

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.