Heb jij, net als ik ook nog geen vakantie ?

Gestart door heutink, 03-08-2012 19:10:41

Vorige topic - Volgende topic

mjansen

In oktober gaan we pas, in februari gaan we ook weer.

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

widebody

In april een week gehad, in juni 3 weken en mss in september nog en week.

Nu het nog kan en de kinderen nog niet naar school hoeven. Volgend jaar nog en dan ben ik de l.l vwb de schoolvakantie's :eusa_think:.

JeffreyC

ivm weekje weg met een jeugdvereniging laatst 2 weken vakantie gehad, ben al weer een paar weken aan het werk.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

UserID6342

Meestal in het najaar een weekje weg ofzo.

Galactica

Citaat van: Marc O. op 03-08-2012 19:23:25
Citaat van: Galactica op 03-08-2012 19:22:02
Daarna sabbatical voor onbepaalde duur.

Vrijwillig?

Nope, einde contract was eerst vorig jaar oktober, dat werd verlengd naar februari, dat werd verlengd naar eind augustus.
3 tijdelijke conracten gehad en niet genoeg werk om vast dienstverband te krijgen.
Dus...helaas dadelijk de ww in.

Marc O.

Citaat van: Galactica op 04-08-2012 11:00:26
Citaat van: Marc O. op 03-08-2012 19:23:25
Citaat van: Galactica op 03-08-2012 19:22:02
Daarna sabbatical voor onbepaalde duur.

Vrijwillig?

Nope, einde contract was eerst vorig jaar oktober, dat werd verlengd naar februari, dat werd verlengd naar eind augustus.
3 tijdelijke conracten gehad en niet genoeg werk om vast dienstverband te krijgen.
Dus...helaas dadelijk de ww in.

Ai, da's vervelend, zeker in deze tijd. Succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Pas vanaf 10 september in verlof hier. :)

hendrik32

Nog 4 dagen werken en dan lekker vakantie😃😃😃

WYD

Alleen deze week nog even de laatste puntjes op de i zetten, daarna 2 weken vakantie en naar Curacao. Heb altijd wat meer vakantie in de winter.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Broabander

Ik dacht dat ik vakantie had, dwz ik had alle dagen dat ik extra moest werken in mijn agenda gezet en nu was het allemaal achter de rug, totdat m'n baas zojuist belde waar ik bleef....

Omdat 'ie in hoge nood zit kom ik wel maar dit zoek ik even tot de bodem uit.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

CarolineB

Mmm, daar word je niet blij van. Heb je geen schriftelijke bevestiging van je verlofaanvraag?

pooh

Citaat van: CarolineB op 07-08-2012 11:04:29
Mmm, daar word je niet blij van. Heb je geen schriftelijke bevestiging van je verlofaanvraag?

verlofaanvraag?! Verlof is een recht, en mits er zwaarwegend bedrijfsbelangen zijn (of mensen die sterven omdat persoon x op vakantie gaat) krijg je verlof.

ik kondig mijn verlof overigens gewoon aan, dan en dan ben ik er niet  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

CarolineB

Wij moeten het aanvragen, krijg je je aanvraagformulier voor akkoord retour, zelden dat je "nee" krijgt.  Nooit gezeik of je nu wel of niet vrij hebt. En ik kijk op basis van die formulieren na of de werkuren en vakantieuren wel juist worden aangegeven/afgeschreven.
Maar het zal wel met de branche te maken hebben, pedagogisch medewerkers kunnen niet zomaar zeggen dan en dan ben ik er niet.  Daar zal vervanging voor moeten komen, vandaar het formulier. En dat betekent dat wij op kantoor ook gewoon een formulier invullen. Moet overigens in januari het al gepland hebben voor het hele jaar  :(

CasB

Heb nog niks gepland dit jaar. Misschien dat ik aan het eind van het jaar weer lekker met kerst vrij neem, zodat de rest van het bedrijf jaloers op me is omdat ze hun dagen al hebben opgemaakt. :P