nieuw nieuw

Gestart door 615, 31-08-2004 20:28:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

615

Hallo Allen

Ik ben nieuw dus zal me ff voorstellen.
Ik ben Nico en ben al een tijdje op dit forum aan het kijken.
Een 850 heb ik nog niet, maar ben wel druk op zoek.  
Ik ben op zoek naar een estate, benzine. (een sedan mag ook, hangt af van prijs)
Heb je een tip? altijd welkom!

Ik ben wel in het bezit van een Volvo Cannondale mountainbike.

615 was mijn code, toen ik fietskoerier was in Sydney. Ze hadden ook een bijnaam voor me: The SuperSweed.

Groeten Nico




mehn

Citaat van: Boba Fett op 31-08-2004 20:51:20
Welke regio kunnen we je vinden

Huizen  ;D

staat in zijn profiel

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

615

Huizen NH bij Hilversum

Amieke850

Hai Nico,

'Begeren is lekkerder dan het hebben...' .. zeggen ze...  ???
Ik vond het zelf een feest om eindeloos te zoeken m.b.v. het www naar een voor mij geschikte / door mij gewenste 850. Kijken en vergelijken [voor dat laatste heb ik veeeel gebruik gemaakt van www.autoweek.nl, voor m.n. reviews en tests], proefritje maken [en jezelf dan helemaal 'verliezen' in hebberigheid...] en natuurlijk het onderhandelen met de verkoper in kwestie... Hoogtepunt is en blijft toch de uiteindelijke aankoop van zo'n fantastische 850! En dan is het pas echt helemaal genieten geblazen!
Heel veel succes toegewenst en we hopen snel van je te horen wat het is geworden!

Groetjes,
Annemieke


Hen3

Citaat van: Boba Fett op 01-09-2004 08:06:56
En gelukzalig bij de dealer wegrijden ....

en daarna gelukzalig vanuit je huis naar je roffel staan kijken.........niet te lang natuurlijk, maar snel weer gaan rijden!

Pas maar op, want de 850-verslaving is nabij!

thecrew

Citaat van: 615 op 31-08-2004 20:28:02
Ik ben op zoek naar een estate, benzine. (een sedan mag ook, hangt af van prijs)
Heb je een tip? altijd welkom!

Nou, je kunt eens gaan kijken in bussum. Geen garantie maar meestal goede volvo's. Heb er nu 3 stuks vandaan en nooit problemen. Nieuwe apk en grote beurt.
http://www.mrieder.nl/
En nee, ik heb er verder niks mee. Suc6


615

Bedankt!

Ik zal eens gaan kijken.