Wie ben ik!

Gestart door Rijns_t5r, 01-09-2004 11:20:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rijns_t5r

 8)Hallo ik zal mij alsnog even voorstellen,ik zit alweer een week of10 op het forum maar heb mij nog niet voor gesteld :-[. maar beter laat dan nooit toch?
het was voor mij een wens om ook eens een  t5r te gaan rijden maar het kwam er nooit van je weet wel hoe dat gaat is er geld voor moet er weer wat aan het huis verbouwd worden of er gaat wat anders kapot.
totdat vlak voor de vakantie mijn opel omega total loss gereden werd,
gelukkig tegenpartij schuldig en je raad het al financieel was het nu haalbaar dus het moest er van komen.
via mijn broer in contact gekomen met t5rforever ook forum en clublid en zijn mooie zwarte t5r estate gekocht,ben er zeuze blij mee,en wat een verschil met zoon opel zeg,heb er geen woorden voor
oh das waar ook nu weten jullie nog niet wie ik ben,ik ben robert en kom uit rozenburg das onder de rook van rotterdam ben 40 jaar
onderhoud van mijn wagens deed ik altijd zelf en probeer dat ook zo te houden tenzij het niet anders kan,op het forum heb ik al talloze tips en raad gehad om een aantal kleine problemen op te lossen,vind het zeer informatief en hoop mijn steentje er bij te dragen.
;D ;D ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

BartT5R

Rijns,
we hebben elkaar al wel ontmoet maar alsnog, welkom op het forum, in de club en in het selecte gezelschap van T-5R rijders.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BartT5R

Ik heb al een fotootje van de Volvo van RijnsT5R, van hemzelf heb ik er ook nog maar dan mag ie zelf vragen die er op te zetten.



Zo goed Boba? 8)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Rijns_t5r

 8)bedankt bart dat je de foto heb geplaatst ik heb het nog niet door hoe dat moet,ben ermee bezig maar lukt me nog niet ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

fearless

Erg mooie auto.  ;)

LekkeRRRR

Citaat van: Ludo op 04-09-2004 22:17:52
Citaat van: Boba Fett op 04-09-2004 21:59:31
Trouwens..... hij heeft wel een forumsticker op z'n roffel, waarom jij niet ;)

neh, ik hou niet van plakspul op m'n auto.
een kaal kontje is lekkerder.  :P



;)/jan

LekkeRRRR

Citaat van: Ludo op 04-09-2004 21:18:08
als Boba Fett nog foto's wil zien, kijk maar even hier , of hier , en hierzo staat er nog 1tje.  ;D

Je snapt toch niet waarom hij zoiets moois vervangt door zo'n lelijke gele?

;)/jan

Rijns_t5r

 8)is ff kijken of het gaat lukken foto erop te krijgen ???http://img10.exs.cx/img10/4106/caravanauto.jpg
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Rijns_t5r

 8)potver,lukt me niet foto toe te voegen,helpppppppppppppppppp :-\
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

mehn

#9
Citaat van: Rijns_t5r op 06-09-2004 10:11:23
8)potver,lukt me niet foto toe te voegen,helpppppppppppppppppp :-\

Bijna goed  ;D

Je moet de URL ertussen zetten; dus [ img]URL[ /img]
P.S: Alle spaties weglaten  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rijns_t5r

#10
 8)ff proberen menh,



nou ben benieuwd ::)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

s©ub@

#11
hey rijns; die sleurhut zet je over twee weken natuurlijkook in limburg neer he??? ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Rijns_t5r

 ;D ;D ;D ;D ;Dyessssssssssssss gelukt
bedankt menh ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Rijns_t5r

 8)sorry scoub gaat niet lukken mijn werkgever heeft weer eens beslag op me gelegd,of ik moet een griepje krijgen ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

s©ub@

ik kan je op de vkb wel ff wat bacillen meegeven als je dat wilt ;);D

reserveer maar vast LOL
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!