Interessepeiling gezamelijke CY overspuit-bezigheid

Gestart door maruska, 08-08-2012 21:36:28

Vorige topic - Volgende topic

maruska

ben wel benieuwd naar resultaten. ik zou toch wel meer gespoten willen hebben, vooral bij de ruiten moet het gewoon netjes gedaan worden. en dat betekent gewoon de ruit eruit (voor mijn gevoel).
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jan_D.

Citaat van: konniekip op 24-11-2012 12:39:12
ik zit een beetje in gewetensnood... CY lijkt me een mooie kleur, maar ik vind DOP ook nogsteeds erg mooi en volgens mij ook steeds zeldzamer aan het worden in de T-5R...
Als ik m laat overspuiten dan blijven de dorpels etc in DOP en exterieur Cy.. Weet niet of dat nou mooi is..

Gewoon DOP laten of in DOP overspuiten als er erg veel plekjes op zitten.

The Demon

DOP is één van de mooiste kleuren, en ook nog eens een dankbare kleur om te poetsen.
CY heeft een status op een T-5R.
Een combinatie van die kleuren zou ik niet aan beginnen, dat is echt geen gezicht, dus...Of CY.....of DOP.

Groet,
The Demon.

marrrcel

Citaat van: The Demon op 24-11-2012 16:44:46
DOP is één van de mooiste kleuren, en ook nog eens een dankbare kleur om te poetsen.
CY heeft een status op een T-5R.
Een combinatie van die kleuren zou ik niet aan beginnen, dat is echt geen gezicht, dus...Of CY.....of DOP.

Groet,
The Demon.

mee eens (voor wie dat interesseert)

Niet zo mooi om een toverbal aan kleuren te zien als je de deur of de motorkap opent.

Edit: relativering

Danny

ik zit een beetje in gewetensnood... CY lijkt me een mooie kleur, maar ik vind DOP ook nogsteeds erg mooi en volgens mij ook steeds zeldzamer aan het worden in de T-5R...
Als ik m laat overspuiten dan blijven de dorpels etc in DOP en exterieur Cy.. Weet niet of dat nou mooi is..

Je kan m ook  wrappen.

Als je m goed laat spuiten in een andere kleur zie je  het bijna niet.
Maar als ik nou een auto helemaal zou over laten spuiten in andere kleur pak ik polestar blauw.

Wat een dikke auto vind ik dat zeg en iets meer als 500pk

Dan heldere donkere koplampen en zwarte blokje gril met donkere wielen zou ook wel dik staan.

Maarja die kleur is niet van een 850  ???
M.V.G D@NNY                          

ZC3rr0r

Die kleur wilde ik mijn V70 gaan plasti-dippen, maar toen was er weer eens een onverwachts eind aan mijn financiën.
Zodra het geld weer een beetje toelaat om dit soort frivoliteiten uit te voeren dan ga ik de V70 van NBP in smurfblauw omtoveren, beloofd.

En bonuspunten: Blauw blijft blauw op je kentekenbewijs, dus geen bezoek aan de RDW voor mij :)

Boeijke

Citaat van: ZC3rr0r op 05-12-2012 13:23:29
Die kleur wilde ik mijn V70 gaan plasti-dippen, maar toen was er weer eens een onverwachts eind aan mijn financiën.
Zodra het geld weer een beetje toelaat om dit soort frivoliteiten uit te voeren dan ga ik de V70 van NBP in smurfblauw omtoveren, beloofd.

En bonuspunten: Blauw blijft blauw op je kentekenbewijs, dus geen bezoek aan de RDW voor mij :)

Hoeft sowieso niet. Is geen blijvende kleurverandering. Net zo iets als wrappen. Ben wel beniuwd naar het resultaat.

Arnie82

Citaat van: Danny op 24-11-2012 20:59:47
Maar als ik nou een auto helemaal zou over laten spuiten in andere kleur pak ik polestar blauw.

Prachtige auto met dito kleur... Bij Polestar noemen ze de kleur "Swedish racing green" ;D
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

ZC3rr0r

Citaat van: Arnie82 op 16-12-2012 15:10:02

Prachtige auto met dito kleur... Bij Polestar noemen ze de kleur "Swedish racing green" ;D

Zweedse humor...got to love it!

hertogjan6

Je kan m ook  wrappen.

Als je m goed laat spuiten in een andere kleur zie je  het bijna niet.
http://4.bp.blogspot.com/-z8gkEgoX1nU/UJqKhCQmh9I/AAAAAAAAALg/ZhBX9_oPVtY/s640/2012-Volvo-S60-Polestar-front-three-quarter-in-motion-655x409.jpg
Wat een dikke auto vind ik dat zeg en iets meer als 500pk

Dan heldere donkere koplampen en zwarte blokje gril met donkere wielen zou ook wel dik staan.

Maarja die kleur is niet van een 850  ???
zoiets als dit ;)

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

grijzev70tdi

Zag hem dacht nog te koop staan op internet, kan hem alleen niet meer vinden
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jelmar

Heb eerlijk gezegd niet het hele topic gelezen, maar ik zou eens informeren bij Wim Lemmers / Lemmers autoschade (in dreumel), beste man levert superstrak werk af tegen hele nette prijzen!

Heb geen aandelen in de zaak, get is een goede bekende van mij, maar zijn werk soreekt voor zich!
850R

coyote1980

Ik zit ook al tijden (jaren eerlijk gezegd) te overwegen wàt ik precies aan de lak wil laten doen. In eerste instantie gewoon wat plekjes die ik aan wilde laten pakken. Maar het zijn best wel wat plekjes en dan komt er een punt dat een complete overhaul van de lak een betere optie is.

De prijzen die ik tegen ben gekomen lopen flink uiteen. Van 1500 tot 3500. Maar dat zijn tweedehands-prijzen. Binnenkort wil ik eens gaan navragen wat het nu echt zou kosten als ik hem zo afgeef, en dan verder overleggen wat er zelf te doen is. Ik heb een garage staan, dus onderdelen binnen bewaren is geen probleem. Het schuren en strak maken van het plaatwerk zou ik ivm garantie nooit zelf aan beginnen. Dan kun je altijd discussie krijgen "dat iets afbladdert omdat jij je voorwerk niet goed gedaan hebt". En op het moment dat je afspreekt dat zij pas spuiten als ze je schuurwerk enzo geaccordeerd hebben denk ik dat het zelf schuren maar weinig voordeel oplevert...

Ik reageer dus puur omdat ik de CY ook wil laten aanpakken, maar ik ga dit jaar eerst zelf eens op onderzoek voor welke prijs ik het in de buurt (Groningen e.o.) kan laten doen met garantie... Een verse CY laklaag met blanke lak erover zou wel erg lekkeR zijn 8)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Arie T5R

Heeej mannen,
Zoals sommigen van jullie wel weten en sommigen van jullie niet:
Mijn klanten zijn de autoschadebedrijven in NL.
Wellicht kan ik jullie een beetje helpen aan de juiste adressen?
Maak ns, als je wilt, een lijstje met naam, plaatsnaam, kleur vd auto, dan kan ik evt kijken of ik wat kan betekenen in de buurt van je woonplaats, en zo een beetje de boel verzamelen?"
Tis maar een geste.

Sbv

Ik heb nog een keer een achterklep en achterbumper te spuiten