V70 classic gekocht (nu in mijn bezit sinds vanmorgen)

Gestart door Berserker, 07-08-2012 16:25:34

Vorige topic - Volgende topic

Berserker

En waar is een sluitweerstand te kopen? Bij de Volvo dealer of ergens op internet?

Sbv

Citaat van: Berserker op 10-08-2012 19:41:40
En waar is een sluitweerstand te kopen? Bij de Volvo dealer of ergens op internet?
Stuur Elianmars even een berichtje. Hij is als het goed is morgenavond weer thuis. Hij heeft destijds in zijn V70 zoiets gemonteerd. Dealer zal het niet hebben denk ik zo.

Vulk

Die voorstoelen lijken toch echt uit een V-S70 te komen.

rogerV701998

Citaat van: Vulk op 11-08-2012 08:06:26
Die voorstoelen lijken toch echt uit een V-S70 te komen.

Inderdaad. De stoelen in mijn V70:

De stoelen in jouw auto:

In mijn auto is het stoffen interieur vervangen door een lederen interieur. De airbags in de stoelen zijn niet aangesloten omdat er een verschil zat in de aansluiting tussen de stoffen stoelen en de lederen stoelen. Ik heb echter geen srs lampje branden. Thuur heeft destijds dit interieur ingebouwd en ik weet niet of en hoe hij dat brandende srs lampje heeft kunnen omzeilen. Hem wellicht een pb sturen?

)()()sT

Jij hebt een oudere V70; daar is het SRS-lampje niet gelinkt met de plofzakken in de stoelen.
In feite hebben jullie het dus precies andersom, dus ik zie een forumruil aankomen ;D

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 11-08-2012 08:41:02
Jij hebt een oudere V70; daar is het SRS-lampje niet gelinkt met de plofzakken in de stoelen.
In feite hebben jullie het dus precies andersom, dus ik zie een forumruil aankomen ;D

Ik niet. ;D