groet uit frankrijk

Gestart door weyert, 09-08-2012 05:26:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

weyert

hallo
mijn naam is weyert en woon alweer 23 jaar in zuidwest frankrijk
sinds vorige week in bezit van een 850 estate 2.5l 20v aut lpi 1993 280000km gekocht in friesland
enigste probleem tijdens de terugreis was de cruisecotrol die uitviel, ben nog steeds aan het zoeken naar de oorzaak, bij een volvodealer in overijsel is de schakelaar op het rempendaal vernieuwd, wat na betaling van honderd euro( dat ding kost een tientje)volgens hun de oorzaak was
ben toch erg tevreden  ook over het gebruik, tien ltr bij 130km constant op gas
erg confortabel op zo'n lange rit, vooral de stoel
dit is mijn zoveelste volvo, heb altijd een break gehad 145 245 740 vanwege de honden
daar ik zelf het onderhoud doe en eventuele technische problemen probeer op te lossen, ben ik lid geworden van jullie forum
groeten uit het warme zuiden 38°
weyert

























groete
v70 tdi 1998

)()()sT

Bienvenue ici!

Welkom, leuk om te lezen dat de oude roffels ook daar dan nog wel voorkomen ;)
Ik kom net uit la France en heb maar één 855 TDI gezien.
Er is hier genoeg kennis, kunde en (meestal) gezelligheid.

francois

he joost heb je mij dan niet gezien in frankrijk  ;D


Weyert welkom in wat voor een streek woon je


grfr

weyert

foto's komen binnenkort, ik woon in de gers, als ik aan tafel zit zie ik de pic de midi, zegt je dat iets?
nadat ik de cruisecontrol relais vervangen heb is dat probleem ook weer opgelost
de enige die hier volvo rijden zijn de buitenlanders, hoofdzakelijk is het nog steeds peugeot, renault en citroen deze garagehouders kom je dus ook overal tegen, de eerste volvo dealer zit iets meer dan hondert km verder, gelukkig heb ik internet wat niet overal het geval is
v70 tdi 1998