Humor van de vrouw

Gestart door solidnmgn, 28-11-2014 14:53:21

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Ludo op 28-11-2014 15:42:54
Blijven rijden...

Tenzij je de kosten (die enorm omhoog zullen gaan) voor lief neemt.  ;D

:D

Dat dacht ik ook. Je rijdt nooit weer goedkoper!

solidnmgn

Vandaag de Peugeot van de Vrouw weer opgehaald bij Dirk.. Ze rijd vanaf vandaag ook een klein beetje Volvo... Er zitten vanaf vandaag namelijk wat Volvo onderdelen op.. Stukje Midden Pijp en een Ruiterwissersproeiermotertje.. Danku u Dirk...
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

razorx

Leuk om te lezen en gefeliciteerd met je kilometerstand. Daar doen we het allemaal voor denk ik.
Qua onderhoud  zit je bij Dirk goed.

Tja dan de keuze: Wil je je wagen op en top, ben je zo een paar duizend euro verder.
Zit je op 2 รก 3 ton zou ik het zeker doen. Lange termijn investering. Met vijf ton: Niet ijdel zijn en genieten. Wellicht heb je nog meer te gaan. ;)

Zorg dat je beurtjes op tijd gedaan worden en geniet van je wagen!

UserID6342

Citaat van: solidnmgn op 03-01-2015 00:28:28
Vandaag de Peugeot van de Vrouw weer opgehaald bij Dirk.. Ze rijd vanaf vandaag ook een klein beetje Volvo... Er zitten vanaf vandaag namelijk wat Volvo onderdelen op.. Stukje Midden Pijp en een Ruiterwissersproeiermotertje.. Danku u Dirk...
Heb 'm vervloekt, maar toch ook wel weer om kunnen lachen ;D.... Volvo pompje erop gemaakt en de ruitensproeiertjes doen het weer nadat de oude pomp doorgeboord was, stukje pijp van een Volvo 164 eromheen en afgelast rondom en de uitlaat was ook weer dicht ;D.  Ook wel lachen met de krik omhoog voor de uitlaat staat het ding alleen op de krik en op het rechtervoorwiel, alle andere drie de wielen zijn dan van de grond af ;D ;D.... Toch maar een extra set bokken eronder dan

solidnmgn

Vanochtend had de vrouw de Roffel nodig... Ik vroeg haar nog "zal ik hem even krabben voor je", waarop ze als een echte vrouw op antwoorde "Dat kan ik echt wel zelf".... (het is een vrouwke van 167cm)

Na 10 minuten kwam ze terug binnen en pakte ze het trapje van onze 3 jarige dochter... Moest wel effe lache.. Ze kon niet bij het midden van de vooruit komen..

p.s. wij kerels hadden in die 10min natuurlijk al lang een kop koffie gedronken en de roffel warm laten draaien en de ruiterwissers gebruikt... Die logica was blijkbaar niet aanwezig in de boven kamer van mijn vrouw...
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

UserID6342

Whoehahahahaha ;D ;D, ze leest niet mee Jacco ? ;D

V70R^2

Citaat van: solidnmgn op 17-01-2015 09:48:02
Vanochtend had de vrouw de Roffel nodig... Ik vroeg haar nog "zal ik hem even krabben voor je", waarop ze als een echte vrouw op antwoorde "Dat kan ik echt wel zelf".... (het is een vrouwke van 167cm)

Na 10 minuten kwam ze terug binnen en pakte ze het trapje van onze 3 jarige dochter... Moest wel effe lache.. Ze kon niet bij het midden van de vooruit komen..

p.s. wij kerels hadden in die 10min natuurlijk al lang een kop koffie gedronken en de roffel warm laten draaien en de ruiterwissers gebruikt... Die logica was blijkbaar niet aanwezig in de boven kamer van mijn vrouw...

Haha, goed geemancipeerde vrouw!

Maar warm laten draaien en ff de ruitenwissers erover doe ik hem niet aan, wordtie lui van ;D