speling

Gestart door H_Rovers, 25-08-2012 21:12:48

Vorige topic - Volgende topic

H_Rovers

Wanneer ik de rechterkant van de auto (v70 uit 2000) opkrik, en vervolgens aan het rechter voorwiel draai, kan ik dit ongeveer een cm ronddraaien. Is dit normale speling, of is dit (te) veel? Automaat staat overigens in P.

Piet

Nee, zou 360 graden moeten zijn!  :eusa_think: ;)

elianmars

Citaat van: Piet op 25-08-2012 21:15:26
Nee, zou 360 graden moeten zijn!  :eusa_think: ;)

Ook als de bak niet vrij staat?  :P

Piet

Uuuhhhh? .....   :eusa_think:  ja!  :laugh:

Jack v

AT staat in P Piet. Dan is ie toch geblokkeerd?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Piet

Hmmm .... Toch ergens over heen gelezen dus.... Of stond dat laatste zinnetje er misschien eerst niet?

Jack v

Euh geen idee of dat er al stond, nu wel ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Piet

Nou .... Laat ik het zo zeggen...... 21:15 tijdens reactie van mij en elianmars stond het er nog niet...

Maar ach ... Was toch eigelijk alleen maar een beetje flauwe opmerking eigenlijk van mijn kant, waar TS niks aan heeft....... Sorry, kon het niet laten.....  ;)

elianmars

Citaat van: Piet op 25-08-2012 22:49:18
Nou .... Laat ik het zo zeggen...... 21:15 tijdens reactie van mij en elianmars stond het er nog niet...

Klopt, Piet  ;)

daytonawim

Nu nog antwoord op zijn vraag......

Als de bak in P staat kan je het wiel iets heen en weer bewegen, de blokeerpal heeft altijd wat ruimte.

Piet

Maar goed ff serieus.... Volgens mij is een speling van 1cm  in dat geval niet abnormaal, toch...

Daytonawim was me net ff voor.

H_Rovers

Sorry Piet, was misschien een beetje flauw van mij, die toevoeging heb ik inderdaad na jouw opmerking gedaan.

Oke, dus als ik het goed begrijp, met de automaat in P wordt ergens (waar eigenlijk?) een blokeerpal tussen gezet. Draai ik het wiel, dan draai ik daar tegenaan, en de speling die ik voel is normaal.