wat vinden de roffelaars hier van

Gestart door wepster, 05-09-2004 19:49:28

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Deze is ook mooi  :) (klik op de foto)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jcws

Helemaal te gekdit plaatje..je zal er mee rond rijden pfffff...maar Wepster wat jij gedaan hebt...is een knap en mooi stukje werk..!!!
Performance matching the application.

Walter

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=16;action=display;threadid=6363

Zie ook deze thread. Heb daar foto's van de uitlaat onder een S60 geplaatst. Maar onder deze C70 is ook errug mooi!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

wepster

bedankt voor het compliment jcws.

laat je de foto's van het maken van jou uitlaat ook nog op het forum zetten ?
die van jou ziet er ook erg strak uit,nu ben ik gelukkig niet de enigste meer die van het dubbel roffel genot kan genieten.

PS:ik zie de foto's van het maken van je uitlaat en het monteren graag tegemoet komen ken ik nog wat leren van de vakmannen!!!!!!!!!!

greets wepster

b0nkolok

Ik wist niet dat er een C70 R bestond?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

b0nkolok

Of RS! Audi maakt (errug dure) krachtpatsertjes met die aanduiding.
Alfa blijft het bij GT (GTA) houden.
Uiteindelijk moet je gewoon naar de specificaties kijken of nog beter er een keer in rijden. Maar C70 R ???
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

BenC70ES

Dat 'R'tje kan je gewoon bij de dealer kopen hoor...

Op de C70 staat nooit een uitvoering op trouwens  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Tam

Ik vind die dubbele pijp prachtig. Zou ik graag onder mijn '95 estate sportsline willen hebben. Ik heb 2 REMUS eindstukken maar de rechter zit er voor de show. Kun je een kostenindicatie maken of tips geven of foto's maken van de onderzijde zoals gemonteerd, Ik heb al wel diverse dubbele uitvoeringen gezien bijv. SIMONS maar ik kom niet achter een prijsindicatie. Ik wil wel een plaatje van mijn roffel toevoegen maar dat krijg ik nog niet voor elkaar! Nog geen betalend lid......

Groet Tam!

wepster

hallo tam

ik heb die uitlaat zelf gemaakt en het heeft miju aan materiaal ongeveer 225 eurie gekost
het is wat werk maar een mens moet een hobby hebben toch
maar als je interese heb moet je me maar ff een pb tje stuuren want reclame en verkoop is niet toegestaan zoals je weet op het forum

greets wepster