Rob weer terug!

Gestart door robert31, 15-07-2012 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

robert31

:) Hallo,
Ik ben Rob, getrouwd en 2 kinderen. Vorig jaar de 850glt ingeruild omdat de kinderen er steeds hoofdpijn in kregen{staat nog steeds te koop in Spijkenisse}. Was flink balen maar kinderen gaan natuurlijk voor. Aangezien de Nissan me niet echt bevalt heb ik die aan mijn  vrouw gegeven. En een 480 erbij gekocht. Die kreeg steeds meer last van rammeltjes en kraakjes en was niet echt mooi meer, dus maar wat anders gekocht.Dat is dus  een zwarte C70 cabriolet uit 2001 geworden. Je moet toch wat! :eusa_whistle: Fijne auto, met cc, cruise control, leer, 193pk, automaat enz. 185000km op de teller en dealer onderhouden. Vooralsnog weinig problemen ontdekt: srs lampje, en de airco functioneert niet{vrijdag een afspraak}. Hopelijk blijft dat zo.  :eusa_silenced:Foto's volgen natuurlijk nog, maar daar is het nu geen weer voor! :eusa_pray:

grijzev70tdi

Ach hoofdpijn komt mij wel bekend voor. niet bij 850's, wel bij 440. Mijn beide zussen kunnen er niet tegen. Maakt niet uit wat voor een 440
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Hallo Rob,

Welkom terug, en veel plezier gewenst met je cabrio.

Je hebt toch wel een foto voor ons ??  Een cabrio in de regen mag gewoon geplaatst worden, anders moeten we tot zomer 2013 wachten.  ;D

Wel goed om te lezen dat er steeds meer cabrio's hier verschijnen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

robert31

Zo, weer eens ff wat posten hier.
Inmiddels is de airco nagekeken en gerepareerd. De druk was nog redelijk, de verdamper niet lek, gelukkig. De hogedrukschakelaar was wel kapot. En een filtertje in de leiding zat verstopt zodat er niet voldoende gekoeld werd. De droger vervangen en nu is de installatie inmiddels weer een aantal weken flink aan het koelen. Das dus mooi opgelost. :eusa_dance: Ik heb ook nog een afstandsbediening en een sleutel besteld bij de dealer. Moest allemaal natuurlijk geprogrammeerd worden......€300,00 :eusa_think:
Ik heb de alcantara bekleding geschoren, wat was dat een verbetering. Ziet er nu gewoon weer mooi uit. Daar zijn we erg blij mee. We hebben inmiddels al aardig wat met de cabrio gereden en zelfs mijn vrouw vind dit een mooie auto. Tot nu to moest ze altijd ff 'wennen' aan die oude dingen.
Nu vraagt zij steeds of we niet een stukje kunnen gaan rijden :laugh:. Wat natuurlijk graag ingewilligd word.
Alleen vandaag ff een missertje. weigerende cc en een rare stationair loop en motoruitval.
Ik verdenk het electr. gasklephuis ervan. Toen we even gestopt waren heb ik de accu maar afgekoppeld. Dat heeft tot nu toe geholpen, maar ik ben toch een beetje bang... Nou ja we zien wel.
Grt Rob

robert31

En nog een fotootje:

rifwachter

Het blijft genieten met dit weer met zo'n cabriolet.  :eusa_dance:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

bassethound

Welkom terug op het forum

Je ben me overbuurman ik zit aan de anderekant van de spijkenissebrug.  :)

we kunnen evt effe buurten kan ik hem in levende lijven bekijken

mvg

Andre

Sseventy

Wat een mooie C70! Die amazing mazda is er niks bij... :)

robert31

:)Mazda is ook leuk hoor! Maar daar kan je maar met z'n tweeen in zitten. Is wel een superonderhoudsvrij wagentje. Dat kan ik van de c70 nog niet zeggen, maar die rijd dan weer veel leuker :eusa_dance: en dat mag dan wel weer wat kosten. Binnenkort gaat er een poetser de kras op de motorkap bekijken. Die is best diep, hopelijk wordt het een stuk beter. Vandaag de versnellingsbak ververst. Bij vd Wulp zeiden ze dat ze dat nooit doen omdat Volvo dat niet voorschrijft. Volgens mij gaat het schakelen nu weer soepeler dan eerst.De olie was dan ook behoorlijk zwart.Ik heb bij vd Wulp  maar gezegd dat de meningen daarover verschillen. :eusa_shhh:Ook de bak waar het dak inzit even ontstopt, scheelt weer een hoop geklots :eusa_clap:We gaan vrolijk verder. :eusa_dance: Andre, naast elkaar zetten en auto's kijken is altijd leuk natuurlijk. Misschien zijn er nog wel meer in de buurt?
Grt rob