Kosten vervangen motorsteunen 855 2.5 10v

Gestart door Pieter1976, 25-08-2012 20:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Pieter1976

Dag vrienden!

Kan iemand me vertellen wat het ongeveer kost om de motorsteunen van mijn 855 2.5 10v uit 1994 te laten vervangen? Ik vind hem steeds minder lekker gaan rijden, of ik ga me er meer aan irriteren. Het bonken bij lastwissel en moeilijk vloeiend op kunnen trekken vind ik erg vervelend.

Als ik het forum lees wordt dit vermoedelijk veroorzaakt door de motorsteunen die niet helemaal fris meer zijn. Heeft iemand enig idee wat me dit zou gaan kosten om te laten vervangen? Liever zo goedkoop mogelijk, dus een liefhebber met kennis om dit te doen mag me ook best helpen :D.

Bedankt!

Vulk

Even uit de losse pols: de bovenste twee samen 60-70euro, de onderste 100 euro, de reactiearm van de bak: 40 euro.

Ik kan er naast zitten, maar in grote orde zal het dat ongeveer zijn.
In 1 à 2u kunnen ze er allemaal in zitten.

elianmars

Je vergeet de onderste voor en achter, Thomas  ;D Dat zijn de duurste en de lastigste om te vervangen.

Maar die jij opnoemt zijn zonder veel problemen te vervangen en ik zou daar mee beginnen. Zal al een heel ander gevoel geven.

Pieter1976

Helaas ben ik absoluut niet technisch, ik heb dus geen idee welke steunen er brak aan het worden zijn bij mijn 850.....

H_Rovers

Welke bovenste twee worden hier bedoeld? Die aan de motor, en die op het schutbord ofzo?

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.