X-Kote

Gestart door Jash, 01-09-2012 10:52:22

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Wat heb jij dan staan? Kom maat met een rijtje dan!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

ZC3rr0r

Citaat van: arjen850 op 22-10-2012 19:06:14
Sander (SBV) heeft hierin toch wel gelijk hoor, kom voor de grap eens bij op het schap loeren.. en mijn machine was toch wel even fors duurder als wat jij noemt;)

Arjen, duurder kan het altijd, maar als je de inspanning die de gemiddelde zal moeten leveren bij een X-kote laag versus een goede sealant op prijs gaat vergelijken dan mag je er vanuit gaan dat zoiemand geen vermogen aan poetsmiddelen kwijt wil zijn. (gaf trouwens ook aan dat we het over een entry level excenter hebben voor dergelijk geld he... ;-))

Martijn_B

Met een entry lvl excenter zijn gewoon prof. Resultaten te halen.

Dus: €175 voor je polijst kit. €8 voor je shampoo, €15 washandschoen, €15 droogdoek, €10 mf doeken, €30 sealant... =€263.- en jaren plezier.

Dat je vervolgens verslaafd raakt en na een jaar voor een klein fortuin aan spullen hebt staan... Tsja ;)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

ZC3rr0r

@Martijn_B: Exact mijn punt. Als je in de markt bent voor een X-kote behandeling, en je van plan bent om op dat niveau je auto bij te houden, dan zijn er genoeg veel voordeliger alternatieven...

StefanCJ

Citaat van: Martijn_B op 22-10-2012 23:48:23
Dat je vervolgens verslaafd raakt en na een jaar voor een klein fortuin aan spullen hebt staan... Tsja ;)

Zucht ...  ::)

Sbv

Citaat van: ZC3rr0r op 23-10-2012 15:10:34
@Martijn_B: Exact mijn punt. Als je in de markt bent voor een X-kote behandeling, en je van plan bent om op dat niveau je auto bij te houden, dan zijn er genoeg veel voordeliger alternatieven...
Het zal best, wij zijn erg blij met de x-kote op de auto.

Martijn_B

Gelukkig maar, anders was het helemaal zonde van de €500 geweest.

Arjen: lijstjeeeee! ;)

NinaPaul

Citaat van: Martijn_B op 22-10-2012 19:11:34
Wat heb jij dan staan? Kom maat met een rijtje dan!
Citaat van: Martijn_B op 23-10-2012 19:17:28
Gelukkig maar, anders was het helemaal zonde van de €500 geweest.

Arjen: lijstjeeeee! ;)

Mannen moeten ook altijd meten   :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

StefanCJ

Nou ja, vooral dat dan ... Zoveel mensen, zoveel meningen en voorkeuren.

Ik was vorige week op de poetsdag van de 850 club. Normaal verzorgt de firma Eenzet de producten etc. Sommige mensen vinden het geweldig, ik ben er niet kapot van (polish aanbrengen zonder te kleien vooraf).

Als de gebruikers er tevreden mee zijn is het prima, toch?

:)

Sbv

Lijkt me een mooie afsluiting van dit topic. Ik denk dat Rene zo wel voldoende info heeft

ZC3rr0r

Citaat van: Sbv op 23-10-2012 18:52:07
Citaat van: ZC3rr0r op 23-10-2012 15:10:34
Het zal best, wij zijn erg blij met de x-kote op de auto.

Er is ook niet gezegd dat je het niet moet doen of er niet blij mee moet zijn.
Ieder zijn keuze, ieder zijn ding.

En als je er blij mee bent, wie zijn wij dan om te zeggen dat je daar mee op moet houden? :)