Volvo 340GL in nood

Gestart door Lampje, 01-09-2012 14:08:14

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Mannen,

Een vriendinneke van mijn motorclub zit op zwart zaad, mede door de crisis, terwijl op haar motorvakantie een duur onderdeel van haar reismotor stukgegaan is (CDI) en haar Volvo 340GL niet meer door de APK komt. Ze heeft ook nog een off-the-road, maar die is op de snelweg overleden met klep/zuigerschade.

De Volvo is echter waar ze haar geld mee zou moeten verdienen en anders zit ze in een vicieuze cirkel waar ze zelfstandig niet meer uitkomt. Geen inkomsten meer uit haar freelance bestaan en ze staat binnen een paar maanden op straat.

Ze woon in Amsterdam en daar staat de Volvo zonder APK ook. Mijn plan is het ding van haar te kopen voor 100 Euri en af te laten voeren met autoambulance en ergens onder te brengen voor een maand en langzaam terug op te bouwen met slooponderdelen. De slooponderdelen koop ik dan voor haar, maar krijgertjes zijn natuurlijk van harte welkom.

S.v.p. geen redeneringen en argumenten dat het haar eigen stomme schuld is bla bla, het is idd dom om zulke oude auto's te kopen maar door gebrek aan budget kan ze geen andere keuzes maken; ze had natuurlijk een Roffel moeten kopen ;D

Wie heeft er zin in een projectje om met een aantal mannen dat ding in een paar weken weer op punt te zetten /wat te pimpen en incl. APK weer aan haar terug te verkopen voor het zelfde aankoopbedrag?

Graag PB indien je iets kunt betekenen! :angel:

Jack v

vraag Arjen850 eens.   Is ook een grote vrouwenliefhebber met een goed hart.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Douwe

Mocht er voor onderdelen transport nodig zijn, en ze liggen (globaal) op de lijn Dokkum-Drachten-Heerenveen-Joure-Lemmer-Emmeloord-Almere-Utrecht-Breda-Bergen op Zoom, dan wil ik ze wel bij jou afleveren.

Mvg,
Douwe
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Lampje

Hey bedankt Douwe, wordt gewaardeerd!

powerflux

ga eens rondhangen bij de v300 club, www.v3c.nl
Met hetzelfde gemak gooi je het in de achterbak

Jelmar

Wat is er mis mee voor de apk?
850R

Lampje

Zoveel dingen dat hij via de dealer total loss is.

Maar het exacte lijstje zal ik even bij haar opvragen!