ErwinE stelt zich voor

Gestart door ErwinE, 29-04-2012 11:47:18

Vorige topic - Volgende topic

ErwinE

Mijn naam is Erwin, en ben woonachtig in Noord-Limburg in de gemeente Weert.
Op een bepaalt punt in mijn leven ben ik geïnfecteerd met het Volvo virus.
Het begon allemaal met de 480 en nu vele jaren later ben ik de bezitter van 4 hele mooie exemplaren.
Een 480 uit 1992 een 240 uit 1993, een V70D3 uit 2012, en sinds twee weken in het bezit van een V70R AWD uit 1997. De laatste is voor mij dan ook de reden om mij aan te melden op dit forum.

De R heeft bijna 250.000 km ervaring en wij zijn pas de 3e eigenaar. De laatste eigenaar is monteur bij Volvo en daar heb ik hem dan ook gevonden. De gehele neus is inmiddels voorzien van een verse laag lak, zodat hij er weer perfect bij staat! Ik hoop hier wat technische info te kunnen vinden, alsook mede geïnfecteerden van deze epedimie.

Ik zal proberen wat foto's toe te voegen!

En nog eentje naast de dagelijkse roffel!

Mvg

Erwin
Een nieuwe roffel en een oude roffel samen op de oprit!!

rifwachter

Hallo Erwin,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

hathü

Welkom. Veel plezier ermee.

henry classic v70

Fijn hè zo'n virus, bij de 5 cil. noemen we dat Roffel-virus ;D
Welkom overigens en natuurlijk ook zeer benieuwd naar de andere volvo's ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ErwinE

Jawel ik ben trots....gelukt om de foto's te uploaden!

)()()sT

Mooi man! Een lookalike R Rbij :D
Welkom, ik kom wekelijks wel een keer door Weert met de R of 850 en zal extra opletten.

Arie T5R

side440

ErwinE

Ik krijg het niet voor elkaar een nieuw topic te plaatsen, dus wellicht toch via deze wijze.

De auto is weer beschikbaar voor een nieuw baasje, ondanks de nodige investeringen, nieuwe aandrijfas, voorruit en lakwerk heeft er door drastische verandering
van het te maken kilometers met de auto een beslissing moeten komen om de auto weg te doen voor een klein hondenhok. (Volkswagen UP)

De auto is bijna 15 jaar oud en dus geheel bijtellings-vriendelijk.

Bij intresse mail me even!

MVG

Erwin