ecu tuners zuid nederland

Gestart door dirkvis1968, 07-09-2012 09:35:55

Vorige topic - Volgende topic

Jelmar

Citaat van: V70 classic op 10-09-2012 18:41:48

En tot nu toe was het elke cent waard.
Maar ik heb het idee dat mn reactie een beetje een eigen leven is gaan leiden.
Dus hier wil ik even duidelijkheid in geven.

Allereerst wil ik bebadrukken dat in mijn geval ET niet een godsstatus heeft.
Sterker nog ik had eerst voor een ander gekozen.

Wat bedoelde ik met pionierswerk en bloeden.
Niets meer dan wanneer je met een relatief jonge of mindergangbare auto komt goede software schaars is.
Deze wordt dan speciaal op jou auto en wensen afgestemt.
Is de software goed komt ie natuurlijk beschikbaar voor andere.
Het is een feit dat software voor jonge auto's duur is.
Simpel omdat men dan de onderzoekskosten nog wat zwaar doorrekent.
Dit doet elk gerenomeerde tuner waar ik destijds heb geinformeerd.
Mapping ( ff willekeurige gedragen) nieuwe auto 800 euri , maping ouder model een bv 500.

Kortom je betaald gewoon dik voor je tuning.

Komen we bij het verhaal T6.
Nergens fatsoenlijke software.
De enige welke iets wilde doen wat me aanstond was ET.
Ik heb daar gewoon betaald voor chip op maat dit is fewoon een stan tarief.
Verder wilde ik een optimaal uitlaatsysteem.
Nergens te krijgen.
Laten maken,was een heel gevogel maar aan het eind van de rit een pracht pijp voor een nette prijs.
Alle prijzen waren tevoren besproken.
Volgende week wordt de mapping rijdend geoptimaliseerd.
En hier doelde ik op met pionieren.
Die zweed is gewoon flink aan het werk om alles goed te krijgen.
Daar krijg ik geen rekening van.
Maar dit onderzoek wordt wel in de kostprijs doorberekend.
Dan zal ie volgende week zijn zo ik hem in eerste instantie wilde.

Tot nu toe zit ik nog geen cent boven de prijsopgaaf.
Kortom er is niets gebeurd wat niet afgesproken was.
Als ik de totale kosten optel is het gewoon een aderlating.
Sommige hier kopen er een auto voor.

Grts.

Dit is een heel ander verhaal dan je eerder postte.
Beetje jammer van de laatste opmerking, het is geen wie-heeft-de-langste wedstrijd. dus stop em maar weer terug in je broek, en ga nog lekker een stukje genieten van je T6  :)
850R

Ben

Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 19:35:27
Citaat van: Ben op 10-09-2012 18:59:54
Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 18:20:11
Vind ook de opmerking van Ben dat ET sponsor is nergens op slaan,

Henk, hou toch op. M a r c cq ET draagt, samen met nog een paar sponsoren, financieel bij aan het bestaan van dit forum.
Daar profiteer jij ook van. Het zou voor mij een extra reden zijn om naar hem te gaan als ik iets te tunen zou hebben.

Daarbij komt nog dat, omdat de bewoners van dit forum allergisch zijn voor reclame, ik geen banners op en om dit forum plaats.
En toch ondersteunen de sponsors het bestaan van dit forum. is het dan gek dat ik ze een keer extra onder de aandacht breng als dat toevallig ter sprake komt?
Het kan ook anders, ik zie dat wel op andere forums. Tussen elke post in een topic een regel reclame bijvoorbeeld. En dan nog niet eens ter zake doende maar gewoon een regeltje dat Google er tussen zet. De ene keer over een bedrijf dat schokdempers levert en de volgende over bedden of douchegordijnen.

Zo, gaan jullie nu maar weer fijn over tunen babbelen. Misschien leer je er iets van.

PS: Hendrik schreef zo ongeveer hetzelfde op als ik :P

Ben ik vind je een aardige vent maar om zo te reageren vind ik vreemd. Dat ET forumsponsor is geen probleem maar dat weer iedereen onderhand wel. Waarom zou je dat dan nog extra onder de aandacht moeten brengen? Ook jou woorden: Het zou voor mij een extra reden zijn om naar hem te gaan als ik iets te tunen zou hebben. vind ik erg ver gezocht. Met andere woorden, iemand die iets wil: Tunen, poetsen of wat dan ook moet maar naar de forum sponsors gaan?

Sorry Ben een forum hosten kost geld zeker met het dataverkeer wat hier plaats vind maar omdan op deze manier de sponsor (s) te promoten vind ik niet juist. Ik begrijp dat jij jouw gedachten hebt maar zo heb ik ook de mijne.

Het is me duidelijk Henk. Je interpreteert onjuist.

Henk855

Citaat van: Ben op 10-09-2012 19:39:58
Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 19:35:27
Citaat van: Ben op 10-09-2012 18:59:54
Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 18:20:11
Vind ook de opmerking van Ben dat ET sponsor is nergens op slaan,

Henk, hou toch op. M a r c cq ET draagt, samen met nog een paar sponsoren, financieel bij aan het bestaan van dit forum.
Daar profiteer jij ook van. Het zou voor mij een extra reden zijn om naar hem te gaan als ik iets te tunen zou hebben.

Daarbij komt nog dat, omdat de bewoners van dit forum allergisch zijn voor reclame, ik geen banners op en om dit forum plaats.
En toch ondersteunen de sponsors het bestaan van dit forum. is het dan gek dat ik ze een keer extra onder de aandacht breng als dat toevallig ter sprake komt?
Het kan ook anders, ik zie dat wel op andere forums. Tussen elke post in een topic een regel reclame bijvoorbeeld. En dan nog niet eens ter zake doende maar gewoon een regeltje dat Google er tussen zet. De ene keer over een bedrijf dat schokdempers levert en de volgende over bedden of douchegordijnen.

Zo, gaan jullie nu maar weer fijn over tunen babbelen. Misschien leer je er iets van.

PS: Hendrik schreef zo ongeveer hetzelfde op als ik :P

Ben ik vind je een aardige vent maar om zo te reageren vind ik vreemd. Dat ET forumsponsor is geen probleem maar dat weer iedereen onderhand wel. Waarom zou je dat dan nog extra onder de aandacht moeten brengen? Ook jou woorden: Het zou voor mij een extra reden zijn om naar hem te gaan als ik iets te tunen zou hebben. vind ik erg ver gezocht. Met andere woorden, iemand die iets wil: Tunen, poetsen of wat dan ook moet maar naar de forum sponsors gaan?

Sorry Ben een forum hosten kost geld zeker met het dataverkeer wat hier plaats vind maar omdan op deze manier de sponsor (s) te promoten vind ik niet juist. Ik begrijp dat jij jouw gedachten hebt maar zo heb ik ook de mijne.

Het is me duidelijk Henk. Je interpreteert onjuist.

Dan hoor ik graag waar ik volgens jou onjuist ben, Ben. Mag ook via PB maar gewoon openbaar ook geen probleem.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Ludo

Citaat van: petrolhead op 10-09-2012 19:30:53
Ik kan niet over andere tuners oordelen

Nou Charles, ik durf daar gerust over oordelen hoor.  ;D
De service zoals ik die ken bij ET, daar kunnen andere bekende tuners een puntje aan zuigen.
En deze reactie is uit niks meer of minder geschreven, dan uit eigen ervaringen.

Sbv

Misschien ligt het aan mij, maar dit is zwaar offtopic en zet wel weer een gezellige toon zo.

Ik denk dat een ieder zo zijn zegje gedaan heeft.

mook

Dat mensen hier tijd voor hebben...

Turbobiker

Citaat van: mook op 10-09-2012 20:23:02
Dat mensen hier tijd voor hebben...

Dat zou de ondertitel van het hele forum kunnen zijn, dus graag iets zinnigere inbreng... (hoeft niet veel zinniger overigens, maar je hebt onderscheid tussen enigzins met het onderwerp te maken hebben en absoluut niets toe te voegen hebben...)
De Tussenpaus

MVeldhuis

Citaat van: Ludo op 10-09-2012 19:53:04
Citaat van: petrolhead op 10-09-2012 19:30:53
Ik kan niet over andere tuners oordelen

Nou Charles, ik durf daar gerust over oordelen hoor.  ;D
De service zoals ik die ken bij ET, daar kunnen andere bekende tuners een puntje aan zuigen.
En deze reactie is uit niks meer of minder geschreven, dan uit eigen ervaringen.

Die ervaring hoor ik vaker van mensen maar kan ik helaas niet delen.
Heb eens geprobeerd wat bij ze te kopen maar kon geen contact met ze krijgen (mail/telefonisch) en dat wilde ik toch graag voor ik zomaar wat bestelde in de webshop, ging om +- 1500,- namelijk.
Toen het spul maar bij Fasttech weggehaald want het gaf niet veel vertrouwen mocht ik eens met garantie te maken krijgen.

innocenti

Kan hier n slot op? Dit voegt toch niks meer toe aan de vraagstelling van TS.

Henk855

Je kan wel zeggen hier kan een slot op en in zekere zin ben ik het met je eens maar het blijkt weer dat er geen scheef woord gezegd mag worden over een bepaald bedrijf. Alles wat enigszins in twijfel wordt getrokken over dit bedrijf wordt aan alle kanten bestreden en dat is toch echt jammer!
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

rpakuypers

Citaat van: The Demon op 10-09-2012 22:12:44
En nou nokken allemaal!!!!

Mijn worst is op en het bier ook bijna  >:(

Geef mekaar een knuffel en we gaan door met leven!

Groet,
The Demon (Die het nu vervelend begint te vinden).

:eusa_clap:

Groet,
Roger

Sbv

Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 22:10:17
Je kan wel zeggen hier kan een slot op en in zekere zin ben ik het met je eens maar het blijkt weer dat er geen scheef woord gezegd mag worden over een bepaald bedrijf. Alles wat enigszins in twijfel wordt getrokken over dit bedrijf wordt aan alle kanten bestreden en dat is toch echt jammer!
Nu is het klaar, spreek lekker ergens af met elkaar en ga koffie drinken met elkaar of in de chat.

Heb je moeite met een bepaald bedrijf, dan kan je daar niet, heel simpel. Doet een ander dat wel, zijn/haar eigen keuze.
Ieder bedrijf heeft positieve en negatieve klanten. Als het mij ergens niet bevalt, dan kom ik daar niet meer.