ook electrische ramenprobleem(lastig)

Gestart door whachamacollit, 17-09-2004 15:16:56

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Ook mijn electrische raambediening van bestuurderszijde werkt niet meer met middenconsole,heb vanmiddag alles opengehaald en schoongemaakt maar doet het nog niet.Er zit een soort vierkant kastje verbonden met draden aan het schakelblok welke klikgeluiden geeft als ik de knop indruk
als ik draadjes doorverbind van een ander raam op deze dan doet hij het ook niet,geeft wel ook klikken(doen andere ramen niet)
Wat kan er aan de hand zijn? ???

"Is het sap het knijpen waard"

Reitse

Tsja, total loss vrees ik ;)
Ik heb het vermoeden dat je veel te veel met je schakelaar aan het spelen bent geweest en dat er in de schakelaar iets stuk is. Als je een andere schakelaar op je bestuurdersraam aansluit, doet ie het dan wel?

thuur

Een schakelaar is gemakkelijk door te meten (aan of uit!) dus probeer idd eens een andere schakelaar.

Het klikken is dat van het relais of van de schakelaar zelf?

En je kunt meten of je 12 volt (of 14,4 ;) ) hebt bij de motor in de deur. Dan weet je ook al meer.

Tja, en anders moet je de noodhamer maar gebruiken ;) (sorry, flauw maar kon t niet laten)

Gr 8)

whachamacollit

heb dus al andere schakelaar gebruikt en klikken is van het vierkante kastje(relais).
andere schakelaar geeft dan ook klikkend geluid op kastje

"Is het sap het knijpen waard"

mehn

Citaat van: whachamacollit op 17-09-2004 16:17:12
heb dus al andere schakelaar gebruikt en klikken is van het vierkante kastje(relais).
andere schakelaar geeft dan ook klikkend geluid op kastje

Dan zit het probleem na het relais. Ik zou eens meten of er stroom tot bij de motor komt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: