Rustige meelezer meld zich present

Gestart door Demon, 11-09-2004 12:26:26

Vorige topic - Volgende topic

Demon

Hallo allemaal,
Na veel meelezen en de registratie van een paar weken terug (attentie anonieme gasten: geregistreerd zijn heeft zo zijn voordelen op het forum) zal ik me dan ook maar even voorstellen.
Ik woon en werk in Noord-Holland en ben nu een jaar de trotse bezitter van een compleet standaard 850 T-5 sedan met nu bijna 260.000 op het klokkie.
Het is zeker niet de mooiste of beste maar het is evengoed zo'n fijne auto!
's Ochtends naar buiten kijken en de "vlo" zien staan is nog steeds een fijn begin van de dag.
Ik heb hem zeer goedkoop overgenomen dus je zal mij niet snel horen klagen over mankementjes en lakbeschadigingen  :P
Helaas heeft de vorige eigenaar hem ernstig rustig bereden en dat merk je soms wel.
Hij bleef namelijk altijd onder de 2000 toeren (ok soms deed ie ruig en ging tot 2500 toeren) waarbij de trekhaak en het ruime differentieel mij doen vermoeden dat ie dat ook met een caravan oid deed.
Evengoed nog steeds het virus goed te pakken.

op forums ben ik meestal niet zo aktief en aangezien jullie technisch nivo vele malen hoger ligt dus ik zal vooral meegenieten.
Mocht ik iets zinnigs te melden hebben dan zal ik mijn steentje bijdragen.
Jullie zijn een leuke groep mensen, houwuh zo !

Groeten,

Demon.

p.s. Ik ben geen slechte Demon :) , ik gebruik de naam soms bij online games maar ben overwegend gezellig!

Amieke850

Hoi Demon,

Leuk :D dat je behalve meelezen nu ook [nog] actiever mee gaat doen op dit forum!
Is het veel gevraagd om een fotootje van je vlo-vlo te lanceren? Welke kleur heeft-ie bijv??
We zijn hier allemaal meestal errug niewsgierig... ik niet in de laatste plaats...

Groetjes, Annemieke

Demon

Ik zal hem vandaag proberen te wassen en een foto te schieten.
We komen net uit de dordogne terug en die franse vliegen plakken nogal heftig :)