Her-intreder

Gestart door Marc O., 16-01-2006 14:14:48

Vorige topic - Volgende topic

why-not

CiteerKun je me ook wat vertellen over de betrouwbaarheid van de automatische transmissie? Heb wel een voorkeur voor een automaat maar uiteraard niet tegen elke prijs. Heb dus geen zin in grote kosten hieraan omdat de meesten bijvoorbeeld na 250.000km gereviseerd moeten worden.

over betrouwbaarheid kan ik je nog weinig vertellen aangezien ik hem zelf nog geen jaar heb en nog maar iets van 10d km ermee gereden heb, maar ik vind het gewoon heerlijk rijden en hoef nooit meer een schakelauto ;D.
en daarbij hoop ik dat ie het gewoon blijft doen ;)

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

sas

heel mooi die combinatie, t.o.v. die blauwe....

nette prijs ook. Zie ook ergens op het forum de aankooptips, wat ikzelf belangrijk is dat er een onh.boekje bij moet zitten. Het is vaak niet voor niets uit de auto verdwenen. Je kunt dan ook bij de desbetreffende dealer de hele historie laten opsturen ;)
Ikzelf de zeikerd vind dat wel een fijn idee, en erg spannend wat je allemaal tegenkomt.
En let goed op schades! Het spuitwerk, kleurverschil en de naden van de deur, onder de motorkap e.d. of er niet aan getrokken is en evt een keuring!

succes ermee

Marc O.

Citaat van: sas op 18-01-2006 16:45:31

nette prijs ook. Zie ook ergens op het forum de aankooptips, wat ikzelf belangrijk is dat er een onh.boekje bij moet zitten. Het is vaak niet voor niets uit de auto verdwenen. Je kunt dan ook bij de desbetreffende dealer de hele historie laten opsturen ;)
Ikzelf de zeikerd vind dat wel een fijn idee, en erg spannend wat je allemaal tegenkomt.
En let goed op schades! Het spuitwerk, kleurverschil en de naden van de deur, onder de motorkap e.d. of er niet aan getrokken is en evt een keuring!

succes ermee

Ziet er inderdaad best mooi uit. Maar, via de site van de RDW ben ik er al achter gekomen dat het bouwjaar niet klopt. Ze adverteren met 1-2000 terwijl ie in 2-1999 op kenteken is gezet. Of hebben ze hem in 2000 met terugwerkende kracht geproduceerd?  ;D

Inderdaad zal ik, welke auto het ook wordt, altijd een keuring laten uitvoeren.

FelixB

Citaat van: Onrust op 18-01-2006 16:52:03
Citaat van: sas op 18-01-2006 16:45:31

succes ermee

Ziet er inderdaad best mooi uit. Maar, via de site van de RDW ben ik er al achter gekomen dat het bouwjaar niet klopt. Ze adverteren met 1-2000 terwijl ie in 2-1999 op kenteken is gezet. Of hebben ze hem in 2000 met terugwerkende kracht geproduceerd?  ;D

Inderdaad zal ik, welke auto het ook wordt, altijd een keuring laten uitvoeren.

Op autoweek staat ook een sectie dealer-review's; Autogarant komt bij mij niet zó betrouwbaar over, maar een (dealer/ANWB/DEKRA-) keuring zegt veel en is het geld DIK waard!

PS naar mijn mening kan een 850/V70c-automaat bij normaal gebruik bijna niet kapot, maar daar zijn al meerdere discussies over geweest  ;)
855R & C70 T5 cabrio automaat

Marc O.

Vandaag in een V70 proef gereden. De accu was bijna leeg, waarschijnlijk omdat de auto al een tijdje stilgestaan heeft. Startte daardoor moeilijk en wat me meteen opviel was dat het motor-lampje rechtsonder in het dashboard bleef branden. Na een minuut of 3 ging ie uit. Volgens de verkoper zou dit veroorzaakt kunnen zijn door het slechte starten en de daardoor veroorzaakte "verstoring" in de uitlaatgassen. Of iets wat daar op leek. Zou dit inderdaad kunnen of duidt het op ander naderend onheil?
Verplaatst naar /Techniek Algemeen/Dieselen

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 18-01-2006 15:59:04
Iemand overigens ervaring met Autogarant te Enschede? En wat vinden jullie hiervan:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/18571659.html?return=eJwdjMsOgjAQRf%2FFBJa0U15aQgx%2BhFtTpQkNA21oBdT473bcnTP3zlUS5MdI3ngJtZCH%2B2I3r5shBCcZG63TczapZQwOlQo%2Bm5GpZ7A3z1aLq2UPKI%2FZECY879hC2vt23JK8u9Y8EaXgvdFe4x%2FpbYobSX5BiJUTEIlIcYIwJt3bOMKdrqIqoCJ7RSs4F3URzTpDYepaODTfH%2FzuOV8%3D&df=1 Niet veel voor die km-stand nietwaar??

Even een oud draadje van mezelf naar boven halen. Blijkt dat deze firma de boel op grote schaal heeft belazerd. Blij dat ik die V70 niet heb gekocht!

Zie ook deze link.

Turbobiker

Maar heb je inmiddels zelf al een V70?
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 21-05-2006 11:43:33

Kijk eens naar zijn avatar...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Marc O.

Citaat van: M a r c op 21-05-2006 13:12:31
Citaat van: Turbobiker op 21-05-2006 11:43:33

Kijk eens naar zijn avatar...

:) Inderdaad, een '99 V70.