850 LPT???

Gestart door tommenges, 20-09-2012 21:11:03

Vorige topic - Volgende topic

tommenges

Na dik 5 jaar een 2.5 10 v gereden te hebben dacht ik dat het binnenkort maar eens tijd werd voor een 'nieuwe' 850 :)
Nu kwam ik op marktplaats een 850 2.5 turbo tegen met 193 pk maar nu vroeg ik me af, is dit blok officieel wel in de 850 geleverd??? ik weet dat ie wel in de s/v/c70 geleverd is maar in de 850 had ik er nog nooit van gehoord.
En af en toe zie je op foto's interieurs van de 850 met een tellerbak met ''losse meters'' ipv de normale tellers die als losse naalden in één tellerbak zitten , heeft dit met bouwjaar en of uitvoering te maken??

zie uit naar jullie antwoord,
groetjes!!

)()()sT

Jazeker heb je die gehad :)
Je ziet ze heel weinig....

Die tellers... Wat bedoel je daarmee ???

haasje

die tellers zien er zo'n beetje uit als een x70 teller (maar dan zwart), ik heb ze inderdaad wel eens ooit meer gezien

tommenges

ok voor t eerst dat me dat opvalt een 2.5 lpt en wat betreft die tellers normaal is een 850 dashboard gewoon 1 plaat met daarop de naalden zonder zgn tellerringen.. maar soms zie je dus een 850 met een tellerbak gewoon als bij een gewone normale auto met voor elke meter een aparte ring

mehn

De units met 3 losse meters zijn van Yazaki. 90% van de 850 heeft dat niet omdat ze een VDO instrumentenpaneel hebben.
De 2,5 LPT heeft trouwens geen turbodrukmeter voordat je je daarover gaat verbazen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

tommenges

ahaaaa !!! op die manier .
toch weer wat wijzer geworden vanavond :D