Karting in Echt (Lb)

Gestart door widebody, 19-09-2012 19:48:00

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Ik wil eens kijken of er hier in het zuiden animo is om een keer met wat liefhebbers te gaan karten en aansluitend te gaan eten.
Ik zat te denken aan de kartbaan in Echt.

Deze bied deze mogelijkheden, er kan uit meerdere arrangementen gekozen worden. 1manche, 2manches, 2 manches en finale, dit alles eventueel met eten en drinken.

De tijd en datum zullen nog nader bepaalt worden.

1. Widebody

de geneRaal

damn  :eusa_wall:  beetje ver rijden voor dit leuke idee !!

groet van een kart-fan  ;D
Blackstone under construction

pwberg

Noem mij een zeikerd, maar TS wil een kartdag in het Zuiden regelen.
We kunnen dan wel alle leuke kartbanen in en rond NL op gaan noemen, maar dat is m.i. niet de insteek van TS.

Wil zelf misschien over een tijdje (bij voldoende animo) ook zoiets organiseren in Roosendaal en zou dan ook niet op deze reacties zitten wachten....

Just my 2 cents.....  :eusa_whistle:

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

widebody

Goedemorgen, zoals velen weten ben ik van t vroege opstaan en dus rond 21:00uur gaat bij mij t licht uit.

Zoals Pascal terecht opmerkte was mijn t bedoeling om hier in t zuiden een leuke avond te organiseren. Hierop voort bordurend kan evt elke provincie een competitie houden en dan een keer een landelijke finale.

Was dus echt voor hier in t zuiden bedacht. Maar ik ben cerheugd dat er zoveel enthousiasme is om zoiets te organiseren.

GeertM2

Echt is voor mij goed te doen, ik ken de baan niet maar ben altijd wel in voor een potje karten:

1. Widebody
2. GeertM2

Ben

Mods break
In dit topic graag alleen praten over Karting in Echt.
De berichten over karting in andere regio's zijn verplaatst naar een ander topic.
Berichten als 'dat is me te ver' voegen niets toe, dus bespaar je de moeite van het plaatsen.

Wil je zelf een kartingevenement organiseren. Start dan je eigen topic met de plaats in de topictitel.

Luc

Ik wil wel meedoen, als ik die bewuste datum/tijdstip vrij ben.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

rovelra

1. Widebody
2. GeertM2
3. Rovelra & Stella

dielie850

Als ik op de datum ook kan dan ben ik graag van de partij :D

widebody

@Ben: thanx.

Ik heb net een mail gestuurd hoe hun agenda eruit ziet in oktober zodat we de hele baan kunnen afhuren en geen last hebben van de minder snellen ;D.

Dus even in afwachting daarvan, het word iig een vrijdag of zaterdagavond.

Edit: doorhaling

ramonmartin

1. Widebody
2. GeertM2
3. Rovelra & partner
4. ramonmartin

Wel onder voorbehoud dat het op zaterdag is, vrijdagen kan ik nooit van te voren bespreken, aangezien ik pas op donderdag mijn rit van de dag erna weet.

)()()sT

1. Widebody
2. GeertM2
3. Rovelra & partner
4. ramonmartin
5. )()()sT & Nynke

rovelra

Als de datum schikt doet Wibo ook mee !

1. Widebody
2. GeertM2
3. Rovelra & partner
4. ramonmartin
5. )()()sT & Nynke
6. Wibo

francois

ben er 4 weken geleden geweest viel tegen waren met 17 man

grfr

widebody

Ik heb bij de kartbaan gevraagd om 20 oktober een baan te reserveren. Dan kunnen Wepster en Luc ook mee. Hoe meer zielen ................ .
De precieze prijzen krijg ik van de week door, rijden met BBQ en een drankarrangement.
Verzamelen in Echt zal rond 17:00uur zijn en dan tot ?

@Francois: ik denk als jullie allemaal tegelijk rijden dat het dan idd wat te druk is.