Nieuwe rijder in Apeldoorn

Gestart door Pim, 11-09-2004 14:28:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pim

Dag forum,

Sinds afgelopen maandag rij ik weer Volvo, dus ik heb me vanmiddag maar eens bij dit forum aangemeld.

Mijn auto is een 850 sedan uit 1996 met ruim 300.000 km op de teller. Een 2.5 met 10 kleppen, op LPG. De afgelopen jaren heb ik van alles gereden (lease) maar vanaf 1 september ben ik voor mezelf begonnen dus mocht ik zelf weer het budget en merk bepalen, dus leek een oudere Volvo me een prima keus.

Een jaar of 5 geleden heb ik nog een tijdje een semi-klassieke Volvo gehad: een 140 GrandLuxe (in 1972 werd dat nog niet afgekort tot GL). Een fijne auto, maar ik heb hem destijds ingeruild tegen iets klassieks met meer cylinders, een Rover P6 met 3.5 l V8. Die auto heb ik nog steeds, voor de weekeinden.

Verder zal ik eens gaan lezen wat er al zoal beschreven is op deze site. Mijn plan is om de 850 nog een aantal jaren te gaan rijden en het eenvoudiger onderhoud zelf te doen.

Groeten uit Apeldoorn  - Pim

V70 grijs

welkom Pim op dit forum en veel veilige en prettige (en dat lukt zeker) roffelkilometers gewenst. Misschien het forum stickertje op de achrerruit?
volvo is for live

baxie

#2
Mooi weer een 850 erbij in Apeldoorn! ff een sticker bestellen he 8)

Jeroentjuh

Dan zie ik je auto vast wel een keer...;)

Amieke850

Hoi Pim, leuk :D , weer een forumlid met sedan erbij! Van harte gefeliciteerd!!
Stickertje én fotootje??
Groetjes, Annemieke