Lexus

Gestart door hans17, 21-09-2004 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

hans17

Van Lexus terug naar Volvo.

Lexus is gewoon een topmerk en ben dan ook meer als tevreden over de auto,maar besluit toch om de auto te verkopen om weer te gaan rijden in een voorheen altijd gereden Volvo 850 estate of V70
Mede door de uitstraling,het geluid en de ruimte achterin.

ed

Lexus heeft inderdaad wel wat, zeker het IS model. Ze zijn alleen een beetje saai of annoniem.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Raf

Bah lexus!
nooit of nooit of nooit of nooit!!!

ik vindt het erg dat een automerk (toyota)  hun topmodel onder een andere merknaam moet verkopen om er vanaf te geraken! :-[

Raf
De gustibus non disputandum est!

TTT242

Lexus heeft wel iets.............maar het mist ook veel.......... ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

ed

Nou Raf niet zo eenkennig ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BartT5R

Citaat van: Raf op 21-09-2004 23:37:46
Bah lexus!
nooit of nooit of nooit of nooit!!!

ik vindt het erg dat een automerk (toyota)  hun topmodel onder een andere merknaam moet verkopen om er vanaf te geraken! :-[

Raf

Raf,
da's flauw, Ford heeft toch ook zo'n topmerk?

Dat heet VOLVO ;D ;D ;D ;D ;D

En ik ken wel wat mensen die zo'n Volvo hebben.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

thuur

Om in de woorden van Ad Visser te spreken (zachte stem):

Je wordt nu wakker. Welkom terug..

Topmerk van Ford? Geef mij maar een Vantage uit 75 of een Vanquish dan.. ;)

Wat mij vooral tegenstaat aan Lexus is de slechte uiterlijke kopie van Mercedes. "Beter goed gestolen dan slecht verzonnen" gaat hier niet eens op. Jammer en zeker een gemiste kans want technisch valt er weinig op aan te merken. Nu nog een japanse ontwerper met een europese smaak..

Gr 8)