Wie heeft de hoogste km stand op zijn 850/x70 Classic??

Gestart door Manga, 13-09-2004 13:27:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Esveldt

Mijn 850 R Estate uit 1996 heeft er sinds vandaag 146365 km opzitten.

En dit was mijn eerste dag! :-)))))

FF vanuit Duitsland opgehaald.

Ging wel snel :-))

Paul

bover

Dit jaar weer 47500km gedraaid en sta nu op 202000.
Meld me bij de 500.000km wel weer.

Stond bij de pomp laatst een 850 1994 met 675.000km op de teller Duits kenteken. Zelf gezien, maar man wilde niet buurten.

groet
bv

RRRRR_Ramon

264.000 met een 2.5 10V op LPG , geen spatje olieverbruik, doet het nog prima!!

Ik meld me bij de 3½ ton wel weer eens, want dat gaat ie op z'n sloffies halen  ;D

Ik kijk wel altijd naar andere Estate's op de diverse websites met gebruikte occassions, maar voorlopig blijft deze, alhoewel ik wel een G3 zou willen (belastingvoordeel). Eerst maar eens kijken hoe de ontwikkelingen gaan wat betreft LPG, je hoort er zulke rare verhalen over. De één zegt het verdwijnt, de ander zegt het blijft nog jaren en jaren en het zal alleen op veel minder plaatsen verkrijgbaar zijn. :-\

Ik krijg wel de indruk dat er in de jaren 1997 tot zeg 2000 veel minder Volvo's in de markt zijn gezet op LPG. In latere bouwjaren trekt dit weer wat aan, maar die zijn financieel weer onbereikbaar voor me (nog). Dus een goede vervanger vinden zal moeilijk worden ook denk ik. ::)

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

regiorunner

Ok nene, ik ga winnen ;) 595 000 Met mijn V70 TDI, heb hem gekocht met 99.000, maar kwam erachter dat ie 199 000 had moeten zijn (teruggedraaid). Heb de autohandelaar aangekaart, en toen 2500 ouderwetse guldens teruggekregen... Ach.. who cares. Ik ga voor het miljoen, en koop dan een S80 T6 :)

edwint


Bart GLT

Volvo forever!

Yuri

#81
574.000 km met een GLT 20 V uit 93 met eerste automaat en kop. Hij start en rijdt nog goed..

estateservices

volvo 850 GLE 1992
km stand nu 454.000 en nog perfect lopend
dealerstempels tot in de kaft van het onderhoudsboekje

thuur

Gister bij een fanaat geweest voor zaken ;) Hij zit (nog) niet op het forum, ik ga m daar nog lekker voor maken.

Maar waar het over ging: had nu 450dkm erop gezet en het is (van origine ;)) een 2.5 10V van jan. '93.

Binnenkort komt er een R blokje in, de buitenkant is al klaar..


Gr 8)

trap

#84
228Dkm en morgen de TE LATE (05/01) 225dkm beurt ...(93'er estate 20V automaat)
zal mij benieuwen,,de lagers OF de banden gonzen als een achterlijke :(
En nee, niet de niet-aangedreven achterwielen gonzen maar juist de aangedreven voorwielen...enfin,,mn garage zal het, tegen overhandiging van de nodige pleuro's, wel weer oplossen. alle vertrouwen in.


Update: 11/01 garage heeft zn best weer gedaan.
Grote beurt, 2 nwe banden, lagerset (Djeez wat is die duur :() EN Distributieriem, en ik hoefde 'slechts' 1150 euri af te tikken. Maar hij rijdt weer als een zonnetje.....
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Ton

850 2.5I 20V van 8-1996 360.440km op de teller

Sbv

Yeah, net over de 140000 km gaat de goede kant op, 96-er R

raspaardje

396.000 km met een standaard T5 uit ´95. Originele koppeling en uitlaat en natuurlijk motor en bak

wuilus64

349k, in een ex-plietsie hangeschakelde 2.5i 20V uit '95 op   Vialle  LPI.
Loopt nog steeds als een trein!

Erik

Dick & José

Historie nagekeken.
niets extreems gebeurd in het verleden.
maar toch, 237.000 op de teller
850 2.5 i 10v aut. 1995
ik hoop er toch nog veel km mee te maken.