Wie heeft de hoogste km stand op zijn 850/x70 Classic??

Gestart door Manga, 13-09-2004 13:27:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Niek

231.500km. En daar komen er de komende weken weer een hoop bij.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

gixxer

vandaag 123000km 8)
is dit de laagste??

thuur


VolvoDeMio

Die foto met kilometerstand 500.000 én 850 op de dagteller.........

GE  WEL  DIG !!!!!   :eusa_pray:

killerbee

Net vandaag opgehaald.
850 t5 1994
215.000 op de teller  :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
Leuk he die Italianen  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Loran

319.000 morgen als het goed is. 850 GLT '93
Wat heb ik allemaal tot nog toe zelfstandig gerepareerd aan mijn 850 2.5i GLT Sedan '93: - 318.000 km 850: - stoelverwarmingen - enkele lampjes -
Wat moet er nog gebeuren: - asbak - bumper - schakelaartjes - dashboardverlichting - koplampsproeiers -

-D©©©L-

...en dat alles met 334500 km achter de kiezen.

De R met LPi

Vulk

Zojuist even mijn agenda gecontroleerd en donderdag heb ik een dag waar er nog niets gepland staat. Ik hou dus (voorlopig) de hele dag vrij (duurt wel niet zo lang:p) om de kmstanden aan te passen...

kyro

v70 te de ie   '97  kmst 292000,
waarvan ik er 62000 licht sheekend op 't asfalt gelegd heb :)
en de tandarts x tje vaker nieuw vulinkie moet zetten ;)

Taranis


thuur


S. Brouwer

Citaat van: Vulk op 27-01-2007 08:56:34
Zojuist even mijn agenda gecontroleerd en donderdag heb ik een dag waar er nog niets gepland staat. Ik hou dus (voorlopig) de hele dag vrij (duurt wel niet zo lang:p) om de kmstanden aan te passen...

Ik zag dat ik in de lijst sta als benzine verbruiker, maar ik ben (gelukkig als student) een gas verbruiker. Als je dat zou willen aanpassen

RRRRR_Ramon

Citaat van: Vulk op 27-01-2007 08:56:34
Zojuist even mijn agenda gecontroleerd en donderdag heb ik een dag waar er nog niets gepland staat. Ik hou dus (voorlopig) de hele dag vrij (duurt wel niet zo lang:p) om de kmstanden aan te passen...

Top Thomas !! Leuk om te bekijken altijd!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

S. Brouwer

Ik kreeg van de week te horen waarom ik keek voor een 850 met bijna 3 ton op de teller, hij was er van overtuigd dat ze dat amper haalde en zeker niet op gas.

Heb m de lijst gestuurd die hier te vinden was, en hij was toch iets meer overtuigd dat ze wel wat aan moeten kunnen.



btw huidige km stand, 282000

breakman

Citaat van: Vulk op 27-01-2007 08:56:34
Zojuist even mijn agenda gecontroleerd en donderdag heb ik een dag waar er nog niets gepland staat. Ik hou dus (voorlopig) de hele dag vrij (duurt wel niet zo lang:p) om de kmstanden aan te passen...

zo even tijd dan om te updaten en eens te zine waar ik in de ranking eindig ! 219.000 km en dus nog vele kilometertjes voor de boeg !!!  :eusa_dance: