Wie heeft de hoogste km stand op zijn 850/x70 Classic??

Gestart door Manga, 13-09-2004 13:27:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vulk

Vergt toch wat tijd ja. Zeker op een laptop zonder numeriek klavier.
En zeggen dat'k boven een pc heb staan met dualscreen. ;D

Domaso

@Thomas:

Fantastisch dat je de km-standen hebt geupdated maar ik zie op nr 231 nog altijd mijn 850 staan. Deze is echter al afgelopen mei verkocht. Sindsdien heb ik een V70, 2.4T, bouwjaar 2000 met automaat. Km stand is 236753.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

jan piet

#3213
Thomas: hulde  :eusa_shhh:

Doet mij goed dat het weer ouderwets gaat, inmiddels van plek 132 naar 120: kmstand is nu 391.000 ( tenminste na donderdag   8))

Gr,JP
ga gewoon weer voor de top 11  :eusa_dance: Nog maar dik 100 man voorbij sjesen.

( 't is trouwens een handbak en de auto is van april 1993)

Vulk

Even de foutjes aangepast en mijn eigen kmstand aangepast. Blijft nog steeds relatief laag.

rogerV701998


Jur

Petje af voor die turbo op nummer één!
Ik hoop dat ik nog een paar plekkies opschuif.

Ik wilde al een advertentie plaatsen met:

" Koop nu je plek in de TOP10! "  ;D

Maar mijn auto is me toch iets te lief. :eusa_angel:

jan piet

Citaat van: Jur op 21-12-2009 19:32:39
Petje af voor die turbo op nummer één!
Ik hoop dat ik nog een paar plekkies opschuif.

Ik wilde al een advertentie plaatsen met:

" Koop nu je plek in de TOP10! "  ;D

Maar mijn auto is me toch iets te lief. :eusa_angel:

Misschien willen mensen mijn kilometers inkopen? Dan rij ik gewoon een weekie met 'm? Goed idee toch? Moeten we alleen Vulk z'n arbeid méér waarderen en promoten!  :eusa_whistle:

Vulk


bobbie

Gisteren is mijn 850 estate de 200.000 mijl gepasseerd (96 - RHD) 't is effe wennen maar een auto met het stuur rechts heeft ook voordelen in Nderland

Jur


MM

Deze week de  333 333 voorbij zien komen.

Wie is er al in de 6 ton? Als ik zo teruglees, kom ik de 5 ton geregeld tegen, maar (nog) geen 6?

Jur


jan piet

Citaat van: bobbie op 21-12-2009 21:37:48
Gisteren is mijn 850 estate de 200.000 mijl gepasseerd (96 - RHD) 't is effe wennen maar een auto met het stuur rechts heeft ook voordelen in Nderland

Dat je tijdens het slippen in de sneeuw door je rechterzijruit naar voren kijkt? :o
Of dat je dichter bij de sneeuwschuiver / zoutstrooier zit?

Vindt het persoonlijk geen doen om met een auto die het potentieel heeft om in te halen op tweebaans wegen te rijden in NL. En ja ik heb er meerdere gehad... Bij een tamme klassieker is het goed te doen, maar in mijn jaguar MKII, 3,8 Ltr was het al waardeloos...
Om die reden ook dit voorjaar de jeuk over laten gaan bij een jaguar S-type van 2003 in England, V8, automaat, 120K miles gedraaid, zag er redelijk goed/goed uit, historie bekend en dan toch nog 1800 pound kosten... Maar gezien bovenstaande persoonlijke ervaring dus maar niet gedaan.
Gr,JP

Domaso

@ Thomas: Thanks!
Ik ben alleen niet helemaal volledig geweest; mijn V70 rijdt alleen maar op benzine.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!