[CLUBMEETING] 03-04-2005

Gestart door denkweb, 13-09-2004 14:03:11

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Goed Marc,
ik vraag het de eigenaar wel ten gepaste tijden, doe er me wel nog even aan herinneren.
Passeer ik wel ff via Moergestel.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Citaat van: MH op 16-09-2004 22:49:58
Citaat van: Reitse op 16-09-2004 22:35:49
Via Nordic Turbo...?

Hoeft helemaal niet hoor. Als lid van de Volvo 850 Club Nederland of van iedere andere off. Volvo-club mag je met iedere Volvo meedoen aan de Elandrun. Er rijdt ook vaak een 360 mee terwijl die jongen lid is van de V44-vereniging.

Maar wat is het probleem eigenlijk??? Mag ik niet zo hard rijden omdat het een 440 is? Of wat? Wat een discussie zeg.... als ik vorig jaar als laatste was geeindigd had niemand wakker gelegen.
Probleem?? Wie heeft het over een probleem?

Peth©oni

Citaat van: MH op 16-09-2004 22:31:29
Citaat van: Peth©oni op 16-09-2004 19:37:33
Citaat van: Reitse op 16-09-2004 16:50:30
Doe je dan weer buiten mededinging mee of mag je dit keer de beker voor de snelste tijd wel mee?

850 club meeting..... met een 440, ik denk..........  8)

Sinds wanneer is de Elandrun een 850 clubmeeting?  Ik denk ook.....  :-*

mmmm, het is volgens mij toch club-gerelateerd, ook volgens de reactie's, maar ik begrijp hieruit dus dat je ook een 440 club bent gestart.... ik dacht al.......  :-* maar veel succes gewenst uiteraard !!!

M a r c

Citaat van: Reitse op 17-09-2004 14:18:08
Citaat van: MH op 16-09-2004 22:49:58
Citaat van: Reitse op 16-09-2004 22:35:49
Via Nordic Turbo...?

Hoeft helemaal niet hoor. Als lid van de Volvo 850 Club Nederland of van iedere andere off. Volvo-club mag je met iedere Volvo meedoen aan de Elandrun. Er rijdt ook vaak een 360 mee terwijl die jongen lid is van de V44-vereniging.

Maar wat is het probleem eigenlijk??? Mag ik niet zo hard rijden omdat het een 440 is? Of wat? Wat een discussie zeg.... als ik vorig jaar als laatste was geeindigd had niemand wakker gelegen.
Probleem?? Wie heeft het over een probleem?

Nou... ik zet een reactie neer en krijg vervolgens 14 (!) al dan niet sarcastische reacties over het feit dat ik met een 440 opdraaf.... Schijnbaar is dat dan toch een probleem voor enkelen?  ???

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Entuscan

Ik vind "purpose built track cars" altijd geweldig ... Als het een Volvo is nog beter. Een 850 of s/v/c70 Fenomenaal.

Zo'n T5-R met een 440 track-car op de aanhanger erachter ... Beestig. (wel oppassen met de MTM en het nodige B-E rijbewijs) .
Btw moet een wagen ingeschreven en verzekerd zijn om op het lelystad circuit(tje) te rijden? Ik bedoel dus road legal.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Peth©oni

Citaat van: MH op 17-09-2004 15:56:12
Citaat van: Peth©oni op 17-09-2004 14:43:21
Doe je dan weer buiten mededinging mee of mag je dit keer de beker voor de snelste tijd wel mee?

mmmm, het is volgens mij toch club-gerelateerd, ook volgens de reactie's, maar ik begrijp hieruit dus dat je ook een 440 club bent gestart.... ik dacht al.......  :-* maar veel succes gewenst uiteraard !!!

Jij weet heel goed wat ik bedoel. Misschien moet jij eens na gaan denken waarom je het nodig vindt om mij altijd "uit de tent" te lokken. Zeker in jouw functie van 'moderator' van dit forum. Op één of andere manier ben jij er altijd bij betrokken als er zeikerige opmerkingen worden geplaatst. Bah!  :-\

Dan begrijpen we elkaar toch perfect...... wat is het probleem dan. Of bedoel je de opmerking "850 club meeting..... met een 440, ik denk.........." lees dan even de verdere reacties, daar hoef ik dus niets meer aan toe te voegen. Maar inderdaad wat een zeikerige opmerking. Maar leg dat altijd eens uit.... even over PB, want het gaat een beetje off topic zo  :-*

M a r c

Citaat van: Entuscan op 17-09-2004 16:25:05
Ik vind "purpose built track cars" altijd geweldig ... Als het een Volvo is nog beter. Een 850 of s/v/c70 Fenomenaal.

Zo'n T5-R met een 440 track-car op de aanhanger erachter ... Beestig. (wel oppassen met de MTM en het nodige B-E rijbewijs) .
Btw moet een wagen ingeschreven en verzekerd zijn om op het lelystad circuit(tje) te rijden? Ik bedoel dus road legal.

Ik heb A/B/BE/C/CE dus dat komt wel goed.

Alle auto's die meedoen aan de Elandrun moeten een kenteken en een geldige APK hebben.

PS  eindelijk een normale positieve reactie...   :D

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Peth©oni op 17-09-2004 16:31:38
Citaat van: MH op 17-09-2004 15:56:12
Citaat van: Peth©oni op 17-09-2004 14:43:21

Jij weet heel goed wat ik bedoel. Misschien moet jij eens na gaan denken waarom je het nodig vindt om mij altijd "uit de tent" te lokken. Zeker in jouw functie van 'moderator' van dit forum. Op één of andere manier ben jij er altijd bij betrokken als er zeikerige opmerkingen worden geplaatst. Bah!  :-\

Dan begrijpen we elkaar toch perfect...... wat is het probleem dan. Of bedoel je de opmerking "850 club meeting..... met een 440, ik denk.........." lees dan even de verdere reacties, daar hoef ik dus niets meer aan toe te voegen. Maar inderdaad wat een zeikerige opmerking. Maar leg dat altijd eens uit.... even over PB, want het gaat een beetje off topic zo  :-*

Waarom doe je dit dan ook niet over de PB?

info@europeantuning.nl

Entuscan

Tja een jaartje later kan je waarschijnlijk wel met een T5-R met een track T5-R achter op komen :P
Dan kom ik wel niet kijken ... vrees dat mijn hartje dat niet aankan.

Ah je moet toch een geldig kenteken enz hebben ... dacht dat het niet nodig was omdat het een afgesloten circuit was.
Maar zal wel uit een organisatorisch standpunt het beste zijn.
Wel spijtig dat er dan geen echt race-machien(tje) op kan.

BartT5R

Jongens toch,
bedaar ff, het moet hier wel leuk blijven hé,

En nu terug ONN TOPIC?

Volgend jaar dus Marc's T-5R, met op de aanhanger Marc's T-5R en daarachter ik met mijn T-5R, eventueel gevolgd door Rijns en Scuba met hun T-5R.

Daar willen we wel een fotootje van.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

M a r c

Citaat van: BartT5R op 17-09-2004 16:54:59
Jongens toch,
bedaar ff, het moet hier wel leuk blijven hé,

En nu terug ONN TOPIC?

Volgend jaar dus Marc's T-5R, met op de aanhanger Marc's T-5R en daarachter ik met mijn T-5R, eventueel gevolgd door Rijns en Scuba met hun T-5R.

Daar willen we wel een fotootje van.

Lijkt me een strak plan!

info@europeantuning.nl

JCviggen

Denk dat ik dan ook wel kom, en ik aangezien ik ook uit den belgique kom kan er misschien nog wel eentje bij ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Citaat van: JCviggen op 17-09-2004 17:03:51

Denk dat ik dan ook wel kom, en ik aangezien ik ook uit den belgique kom kan er misschien nog wel eentje bij ;)

Joh, als alles goed gaat dan staan we later dit jaar met heel veel T-5R'en op de foto, maar dat is weer een ander topic  ;D

info@europeantuning.nl

Reitse

Citaat van: Ludo op 17-09-2004 21:27:51
Citaat van: Entuscan op 17-09-2004 16:47:53
Wel spijtig dat er dan geen echt race-machien(tje) op kan.

altijd gedacht dat de elandproef een behendigheidsproef was i.p.v. een race.

;)

Tsja Ludo, zet een aantal mannen bij elkaar en voor je het weet heb je een race, een wedstrijd, een uitdaging of een weddenschap... Zal wel iets met testosteron te maken hebben...
Ik kom volgend jaar wel kijken maar denk niet dat ik de Viking het circuit opjaag... Voor je het weet komen er weer opmerkingen over zuinigheidsritten of in de weg liggende pylonnen...

Entuscan

- Tijden worden gemeten
- Klassement verdeling
- Prijzen voor de snelste tijd enz
- ...

Lijken me toch eerder kenmerken van een race, dan alleen een behendigheidsproef ;)

Maar het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk ... niemand dwingt je om voor de snelste te gaan, of net niet.