Herintredende herintreder :-)

Gestart door V70R AWD, 13-05-2011 23:51:17

Vorige topic - Volgende topic

V70R AWD

Ja persoonlijk vind ik hem niet zo mooi, wil liever een XC grille

V70N T5 is ook niet slecht  :eusa_clap:

Michel-s70

Citaat van: V70R AWD op 14-05-2011 21:26:52
Citaat van: Michel-s70 op 14-05-2011 09:52:29
Welkom!  :) En een mooie R zeg! 8) Heb je 'm bij Jonkheer vandaan?

Michel-S70

Ja komt daar vandaan, heb alleen even bij Nordicar een afspraak gemaakt voor de distributieriem

Oke, ik heb persoonlijk een rare ervaring namelijk met Jonkheer, maargoed.
De R ziet er netjes uit, een mooie XC grille monteren en dan is 'ie helemaal super ;D

V70R AWD

Citaat van: Michel-s70 op 19-05-2011 21:20:11

Michel-S70

Ja komt daar vandaan, heb alleen even bij Nordicar een afspraak gemaakt voor de distributieriem

De R ziet er netjes uit, een mooie XC grille monteren en dan is 'ie helemaal super ;D

oke vertel?

ik vond ze ook wel beetje vreemd maar ze verkochten de auto volgens mij voor een ander

Michel-s70

Citaat van: V70R AWD op 22-05-2011 13:42:02
Citaat van: Michel-s70 op 19-05-2011 21:20:11

Michel-S70

oke vertel?

ik vond ze ook wel beetje vreemd maar ze verkochten de auto volgens mij voor een ander

Ach ja, één rare ervaring maakt het nog geen slecht bedrijf natuurlijk! Ik ben daar namelijk een half jaar
terug wezen kijken voor een BMW 740iL uit '99 waar ik interesse in had. Van te voren het bedrijf dus opgebeld en gevraagd naar de auto. De auto zou in zeer nette staat verkeren werd mij verteld. Ik een paar dagen later dus naar hun toe gereden en bij de auto wezen kijken. Wat een hok! Scheuren in de bekleding/leder versleten , koplamp glas stuk, beschadigingen op de voorbumper , grille gebroken en dat zal vast nog niet alles zijn geweest. Maar goed, zoals al gezegd , één zo'n soort ervaring maakt het bedrijf niet direct slecht.

Michel-S70

V70R AWD

Als ik er vandaag uitkom met het garagebedrijf dan heb ik mijn 'oude' R AWD weer terug.

Ze wilden mijn Laguna inruilen en geven er een goed bedrag bij.

Even thuis overleggen en dan kan ik weer echt autorijden  ;D

Henk855

Mooie wagen je oude R! Altijd goed te zien dat er weer een R rijdt in de Zaanstreek.
Hoop dat het lukt man.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

devonius

Ziet er gaaf uit! Mooie kleur en erg mooie velgen ook.

V70R AWD

Nee veel wikken en wegen vandaag de knoop doorgehakt en ik heb de deal met mijn Laguna gedaan.
Ik heb nu wat geld gekregen en de V70R AWD.

Bleken er zelfs winterbanden onder te zitten, zelf nooit gezien :-X

Vandaag werd ie gekeurd en was er 1 mistlampje stuk en de handremkabels moeten vervangen worden.
Valt mij allezins mee na een 1 jaar en 3 maanden stil te hebben gestaan. :eusa_clap:

Maar goed dat gaan ze nog ff doen voor mij, en dan kan ik hem maandag ophalen :eusa_dance:

Dan worden we weer herenigd....... ;D

Rob850turbo

succes en veel plezier met de R  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

AdG

Ben zelf sinds een week in bezit van een V70 R AWD, kleur ... Nautic Blue en ook nog bij RICA getuned in het verleden. Rijdt fantastisch, kan denk meer dan ik aandurf op dit moment  :-\ 

Veel plezier en succes met je aanwinst.

C70 2.0T Cabrio 2001 Nautic Blue - 191.000 km
S80 D5 AUT Exclusive '04 Graphite - 312.000 km
V70 R AWD '97 Nautic Blue - 266.560 km

V70R AWD

Citaat van: AdG op 13-10-2012 01:19:42
Ben zelf sinds een week in bezit van een V70 R AWD, kleur ... Nautic Blue en ook nog bij RICA getuned in het verleden. Rijdt fantastisch, kan denk meer dan ik aandurf op dit moment  :-\ 

Veel plezier en succes met je aanwinst.

Thanks,

De mijne heb ik al eerder in bezit gehad en stond nu meer dan een jaar te koop bij mij vriend die een autobedrijf heeft.
Hij had de auto van mij gekocht toen ik een DS3 van de zaak kreeg, maar ik ben mijn baan kwijtgeraakt en de DS3 ook.
En ik kon het niet aan zien dat hij zolang al stond te wachten op een nieuwe liefhebber, dus heb ik mij maar weer ontfermt over de V70R AWD........