[MINI-MEETING] 24/10/2004: Wegrestaurant Motel Gilze (A58)

Gestart door BobaFett, 15-09-2004 20:50:58

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

nOOb

Spijtig,
Heb het niet gehaald.
Moest nog studeren voor mijn EHBO examen morgen.
Zag er weer leuk uit.

Frank66

je leest het verkeerd ludo, was er pas om 14:00 uur en toen was iedereen al weer weg.........., korte meeting?, gr. Frank
+ donkerblauwe amazone 4-deurs 1967

HoundDog

Nou Frank, het spijt me om het ff zo bot te zeggen. Maar dan moet je de volgende keer toch wat beter kijken.
We zijn binnen nog wel even wat gaan drinken.
De laatsten gingen rond 17.00 uur pas naar huis.
Dus we waren er om 14.00 uur nog wel degelijk.
Never drive faster than your guardian angel can fly!

TTT242

;), ik was pas om 16h aangekomen...iedereen was er nog :D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

mathh

Citaat van: Frank66 op 24-10-2004 21:19:42
je leest het verkeerd ludo, was er pas om 14:00 uur en toen was iedereen al weer weg.........., korte meeting?, gr. Frank

Ik denk dat Frank aan de andere kant van de autoweg heeft gestaan ???
Wij vonden het heel gezellig. Met wepster in de buurt zit niemand om een praatje verlegen ;D
IK was enorm onder de indruk van het navigatiesystyeem van Lekkerrrr, daar kan mijn rti niet aan tippen. Zelfs het landweggetje achter het tankstation stond er nog op 8)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

BartT5R

En mij zijn jullie compleet vergeten of wat? Ik sta gewoon niet op de foto ???

Was ie niet proper genoeg of zo ;D of was het de aanhangwagen ;D

Ik was er vroeg, nog voor 1en, en was ook vroeg weg, een dik half uur later, natuurlijk omdat ik en watje ben en al een half uur te laat thuis was :-[

Maar toch weer een aantal mensen voor de eerste keer gezien, Boeijke en z'n maat, Hounddog en zijn maat (vette bak) en die ander beste man waarvan ik weeral de naam ben vergeten, oeps, namen heb ik toch echt een probleem mee. ;D

Volgende keer weer wat langer ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Boeijke

Die belgen nu ook al vergeetachtig ;D ;D ;D?????

Maar het was inderdaad erg gezellig. Mijn foto's komen nog want mijn camers heeft ruzie met de pc en wil ze er dus niet vanaf halen.

Ik was er trouwens samen met Bart al inderdaad voor 13 uur. Dus of ze hebben niet goed gekeken die laatkomers of aan de verkeerde kant gestaan idd.

Maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Boeijke
(willem)

TTT242

Hey, deze laatkomer was dadelijk aan de goede kant  ;)
Dat navigatiesysteem van LekeRRRR is enkel voor insiders aanwezig op de meeting ;D
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Boeijke

En toch gelukt. Zie hier nog een paar foto's.

De organisator

.
En natuurlijk moesten er kapjes open.
::)
Willem

(wie ze allemaal moet hebben, een stuk of 6, moet maar ff een PB met emailadres achterlaten. Dan mail ik ze wel. Deze zijn wat groter en van betere kwaliteit)

BobaFett

Okeeee dan.....

Eindelijk thuis en weer online (pfewwww, een week zonder internet).
Foto's moeten nog ontwikkeld worden (nog geen digitale camera)...

Goeie meeting, i.v.m. die leuke wegwerkzaamheden (vanaf Breda richting Tilburg) was ik pas tegen half 2 aanwezig (scenic-route door de landerijen). Goede 2e wagen Bart... echt iets voor jou  ;)

Daarnaast heb ik nieuwe gezichten gezien (altijd leuk) en oude bekenden. Het was weer een geweldig gezicht, zo'n rijtje roffels.... we hadden weer bekijk! En Jan's navigatie-systeem was perfect.

Hulde aan TTT242, ondanks gebroken vinger toch nog even langskomen!!!

Wordt zeker nog vervolgd. . . .

LekkeRRRR

Citaat van: Boba Fett op 29-10-2004 16:00:23
... En Jan's navigatie-systeem was perfect.

Alleen erg storingsgevoelig... Als ik bv het bijrijdersraam open zet is het systeem helemaal in de war en geeft het een heel ander gebied aan... ;D

;)/jan

BobaFett

Citaat van: LekkeRRRR op 29-10-2004 16:13:37
Citaat van: Boba Fett op 29-10-2004 16:00:23
... En Jan's navigatie-systeem was perfect.

Alleen erg storingsgevoelig... Als ik bv het bijrijdersraam open zet is het systeem helemaal in de war en geeft het een heel ander gebied aan... ;D

;)/jan

Dan heb je de update/patch van Post-It niet geinstalleerd zeker  ;D  ;D

Frank66

helaas, jullie hebben helemaalgelijk, stond inderdaad verkeerd, stond bij het hotel maar heb een goed excuus...................., vrouw is blond en ik ben ooit blond geboren, wat wil je nog meer,zal de volgende keer beter lezen.............., gr. Frank
+ donkerblauwe amazone 4-deurs 1967

LekkeRRRR

'k Heb gesproken met die meneer in dat oranje shirt (tweede van rechts). Hij zocht nog een R of T5R.
Wellicht moet hij even kijken op marktplaats en zoeken naar Volvo en Almelo.

;)/jan