[VOLVO 850 CLUB MEETING] Me(e)ten is weten 24-11-2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 15-10-2012 22:07:44

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Wat opzich wel jammer is is dat ze bij 6200 toeren gestopt zijn met gasgeven op de bank. Die van mij gaat tot 7200 toeren pas in de begrenzer. Denk dat in die 1000 toeren nog wel wat meer pks was te verkrijgen....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbobiker

Citaat van: mitchelli op 29-11-2012 07:57:45
Maar binnenkort terug naar deze bank voor de vergelijking met het groter uitlaathuis 8)

Neem nou meteen een goede bank. Deze is gewoon erg beperkt, zeker voor serieus getunede auto's. Daarbij heb je bij een goede bank meestal ook een tuner die je kan vertellen wat er niet helemaal klopt.

Begrijp dat je niet langs RICA wilt, maar pak dan deze bijvoorbeeld: http://www.beekautoracing.nl/
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 29-11-2012 10:27:43
Citaat van: mitchelli op 29-11-2012 07:57:45
Maar binnenkort terug naar deze bank voor de vergelijking met het groter uitlaathuis 8)

Neem nou meteen een goede bank. Deze is gewoon erg beperkt, zeker voor serieus getunede auto's. Daarbij heb je bij een goede bank meestal ook een tuner die je kan vertellen wat er niet helemaal klopt.

Begrijp dat je niet langs RICA wilt, maar pak dan deze bijvoorbeeld: http://www.beekautoracing.nl/

Daar heeft mijn Zafira op de bank gestaan :D

Is ook lekker dichtbij voor Mitch.

mitchelli

Voor een goede vergelijking kan ik denk beter de bank bij FT of die in Goes nemen. Al is die bank bij beek autoracing wel een mooie. Of ik moet  nu rollen bij Beek, en na uitlaathuis vervangen ... Wel lekker dichtbij idd.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbobiker

Denk dat je bij Beek en FT meer overeenkomstige resultaten hebt dan in Goes.
De Tussenpaus

Ludo

Vorig jaar had ik ook zo'n resultaten tussen de bank van FT en Goes.
De auto rijd er niet minder om...  :D