PK's met pensioen?

Gestart door WillemA., 24-07-2012 21:32:04

Vorige topic - Volgende topic

francois

ben beniewd wat het is als je echt vermogen verliest kan namelijk van alles zijn

grfr

WillemA.

Heb eigenlijk niet zo veel zin om de venturi te verwijderen, ben nml geen monteur. Mocht het zo zijn dat de venturi de oorzaak is, dan kan ik er mee leven en weet ik dus wat het probleem is. Zou eigenlijk een keer moeten rijden in een andere 20v met damp installatie. Een andere monteur heeft even heel snel onder de kap gekeken en vond het blok wat trillerig lopen, hij opperde andere bougie's. Maar ja die zitten er net in alsmede kabels, verdeelkap en rotor. 
Heb in het verleden mijn vorige volvo bij een Volvo monteur in onderhoud gehad, zal eens vragen of hij genegen is eens naar de auto te kijken.

WillemA.

Op eBay zie ik dat er imitatie luchtmassameter worden aangeboden zo rond de 40 euro. Is dit aan te raden om te proberen of is imitatie not done. Heb nml een keer een diesel met een defecte lmm gereden en die was ook zo gezapig net als mijn 850, lijkt me de moeite waard om te proberen.

UserID6342

Doe het maar niet want het werkt gewoon niet !  Lees mijn B-log maar staat een heel verslag van in van die imi-krengen via Ebay.  Wel bij beide overigens perfect opgelost door de verkopende partij.

grijzev70tdi

Heb hier nog een goede LMM liggen die je mag proberen
Grolsch, het klinkt al lekkerder