Ex KLPD

Gestart door Pas_caL, 28-10-2012 22:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Pas_caL

Beste mede forummers,

Waarschijnlijk kent niemand mij, maar mijn account is ondertussen toch al bijna 6 jaar oud. Posten doe ik bijna niet maar lezen des te meer.

Bij deze toch maar eens een klein verhaaltje over mijn verleden en mijn heden.

Een jaar of acht geleden kocht ik mijn eerste 850 GLT Aut. in donker grijs voor een prikkie. Zoals de meeste hier, opslag verliefd. Daarna nog een 850 GLT estate alter 1, een 850 20V estate alter 2, heel even een 2,0 estate, daarna een TDI en nu een witte S70 (LPI) ex KLPD. Mijn zusje heeft ondertussen een ex van mij versleten en is nu aan de tweede bezig.

Ik ben behoorlijk fan van het low budget roffelen, daarom zijn er ook al enige donoren gepasseerd en heb ik ruim voldoende onderdelen op de schap. Ik steek er liever tijd in dan (veel) geld. Mijn vader heeft een garage met 2 bruggen en daar kan ik terecht wanneer ik tijd heb. Gereedschap en kennis bij de hand!

Of ik ooit nog  een ex KLPD auto zal kopen, ik denk het niet. Achteraf gezien is het plat gezegt toch een behoorlijke kaai bak. Waarschijnlijk ook door toe doen van de vorige eigenaar. Deurpanelen, dashboard hebben het redelijk te verduren gehad, zo ook de bestuurders stoel. En na een tripje oostenrijk kreeg hij spontaan last van een tik in de motor bij een kontstant toerental. Ik vermoed dat ik het ergens rond de krukas moet zoeken. Ik had nog een blok met 90.000 mijl op de teller en deze roffelt overtuigend sinds een week. Dus dat is weer opgelost.

Vandaag heb ik een donor opgehaald met een prima interieur. Hier van ga ik het complete dashboard en de deur panelen omzetten. De overige onderdelen leg ik deels op de schap en andere delen heb ik te koop aangeboden.

Tot zover mijn 5 cilinder historie.

Met vriendelijke groet,

Pascal.
Je auto is als je neus... Je moet er uit halen wat er in zit...

Lampje

Leuk Pascal,

Welkom hier; herkenbaar verhaal ;D

Het is natuurlijk allemaal hobby en je weet het: sleutelen werkt therapeutisch.

Vrouwen begrijpen hier meestal niets van ;D

Miel850

Citaat van: Pas_caL op 28-10-2012 22:25:30
Mijn zusje heeft ondertussen een ex van mij versleten en is nu aan de tweede bezig.

Inderdaad, die vrouwen snappen er niets van  :eusa_think:

;D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

FGG

Mijn zusje heeft ondertussen een ex van mij versleten en is nu aan de tweede bezig.

Beetje off-topic. Daar zijn toch andere fora voor?  :eusa_think:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hendrik32

Citaat van: FGG op 30-10-2012 14:53:34

Beetje off-topic. Daar zijn toch andere fora voor?  :eusa_think:

;D

Lol

Pas_caL

Ik denk ik lucht mijn hart hier even...  :eusa_shifty:
Je auto is als je neus... Je moet er uit halen wat er in zit...