Bestuurdersstoel T5-R uit 1996

Gestart door Mraimond, 04-10-2012 22:18:37

Vorige topic - Volgende topic

Mraimond

Beste allemaal,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een hele mooie T5-T Estate, waar helaas een minder mooie bestuurderstoel inzit. Kan iemand mij daaraan helpen of wellicht een richting geven waar ik deze kan vinden? marktplaats en onderdelenzoeker levert helaas niets op. Ik wilde dit bericht plaatsen bij 'onderdelen gevraagd', maar ik kan daar geen bericht aanmaken.

sees26

Ik heb een set uit een t5-r, achterbank ziet er netjes uit beide stoelen moet wel gerepareerd worden zitvlak en 1 wang.
Voor een leuke prijs kan deze opgehaald worden.

Gr. Kees

maruska

vwb onderdelen vragen moet je eerst 10 posts gedaan hebben.
@sees26 : TS vraagt juist om een set omdat zijn eigen set niet goed is. Een set waar werk aan zit is kostbaar, wellicht goedkoper alternatief is opnieuw laten bekleden.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Reparatie van de bestuurderstoel kan financieel ook best meevallen, althans bij mij!
Bij vragen pb maar even.

Van dit:

Naar:

Daarna nog even met wat leerverf erover heen:

sammie

Waarom in een pb opvragen hoe je dat gedaan hebt? Ook ik heb interesse. Wellichten nog meer mensen.
::)
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

R o b

Citaat van: sammie op 16-10-2012 08:53:14
Waarom in een pb opvragen hoe je dat gedaan hebt? Ook ik heb interesse. Wellichten nog meer mensen.
::)

Omdat dit eigenlijk niet zijn vraag is. :)

joebar

T5-T....???
Welke kleur, leer, half leer????
Heb in mijn T5 een set van een V70 gezet ....electrisch met memory.....

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Julian

Citaat van: joebar op 16-10-2012 16:15:21
T5-T....???

Er staat toch in de titel T5-R, dan weten we wel dat hij een T-5R bedoelt, toch??
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

850 R

Citaat van: Julian op 16-10-2012 16:38:00
Citaat van: joebar op 16-10-2012 16:15:21
T5-T....???

Er staat toch in de titel T5-R, dan weten we wel dat hij een T-5R bedoelt, toch??

er stond ook 1996, maar zover ik weet werd de t5R toen allang niet meer gemaakt, en was zelfs de R al in productie
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)