Gaheuver's eerste Volvo ervaring

Gestart door gaheuver, 28-10-2012 18:31:03

Vorige topic - Volgende topic

gaheuver

Al enige tijd volg ik de verschillende topics en voordat ik zelf allemaal vragen ga stellen, wil ik me even voorstellen;

Mijn naam is Gerald Heuver en ben sinds augustus in het bezit van een V70 uit 1998.

De aankoop:
De donderdag voordat we op vakantie zouden gaan (maandag zouden we vertrekken), m'n vorige auto, een Seat Leon Topsport verkocht.
Toen moest er dus nog snel wat anders komen. De keuze was in ieder geval al gevallen op een V70 classic.
Het moest een benzine auto worden die ik dan later op lpg kan laten zetten.

Zo heb ik 5 auto's op papier gezet (na een lange zoektocht op alle sites waar maar een auto te vinden was :) ) en zijn we de zaterdag gaan rijden.
Na 3 wat teleurstellende exemplaren kwamen we aan in Sneek, bij een zeer nette garage mag ik wel zeggen. De auto was van binnen en buiten gepoetst en zag er erg netjes uit.

Het is een 2.5 geworden in de kleur turquoise. Half leder interieur, cc, nivomat (ideaal, met een volle kofferbak en een caravan), 3e zitrij (leuk voor de neefjes!) en 243000km op de teller.
Was m'n eerste keer in en V70 (had al wel eens een V40 geprobeerd van een collega), maar vindt het echt een heerlijke auto.
Je kunt merken dat je een grote auto onder de kont hebt!

2 weken mee op vakantie geweest nu en heeft zich zonder problemen heerlijk laten rondrijden.
Afgelopen week een spoiler geplaatst, 2 nieuwe gasveren voor de achterklep en heb de schakelaartjes in de deursloten wat beter afgesteld (lees iets er bij tussen gezet, zodat deze beter overkomen)

Maar nu dan toch; foto's!

rogerV701998

Veel plezier ermee. Staat er mooi bij.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

gaheuver

Gisteren een 2e V70 gekocht voor onderdelen.
Er zitten mooie 17" velgen onder met nog zeer goede banden, dus deze ga ik sowieso gebruiken.
Verder zet ik nog wat kleine dingen over, zoals dashboard-lampjes, deurvanger en een paar kapjes
Daarna ga ik hem waarschijnlijk in onderdelen verkopen.

Hier een paar foto's van "de heren" samen..

volvobug

Welkom! Kleur zie je niet veel, kan het zijn dat ik deze auto vorige week in Woerden heb zien rijden?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

gaheuver

Citaat van: volvobug op 28-10-2012 22:47:10
Welkom! Kleur zie je niet veel, kan het zijn dat ik deze auto vorige week in Woerden heb zien rijden?

Kleur zie je inderdaad niet veel. Er rijdt er toevallig net zo 1, een dorpje verderop hier.
Woerden? Ben ik niet geweest

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

weyert

erg mooie kleur en inderdaad de velgen ook
wat dat betreft heb ik weinig keus alter 1 met 4 gaats
v70 tdi 1998

Jan480

mooie auto('s) hoor... inderdaad mooie kleur dat turquoise...

Jaco S

Welkom op het forum. En zeker een zeer mooie kleur die je niet dagelijks tegen komt.