Alfa maakt plaats voor Volvo

Gestart door Roy_Heitzer, 19-09-2004 09:48:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AWsomeD

Ja, t is een AWD en hoe en wat rica precies gedaan heb, heb ik nog niet kunnen achterhalen. Maar dat komt beslist wel. Vandaag voor het eerst met mn nieuwe karretje naar de zaak gereden. Even laten zien aan de mannen die vonden dat ik een "oude lullen-bak" had aangeschaft. Je had die gezichten moeten zien zeg,..........SUPER genieten was dat.
Ook even een collega meegenomen voor een rondje. Even wat feller op het rechterpedaaltje gedrukt vertelde ik hem bij ca. 200 km per uur dat ik nog 1000 toeren over had voordat ik in "het rode"kwam en....ohja ik heb ook nog een versnelling over"! Je had dat smoelwerk wederom moeten zien zeg. GENIETEN!!!!!!!! Ik wil mijn "nekkentrekker" niet meer kwijt! Nu nog lid worden van de club. MAZZEL! ;D ;D ;D

R.Bijl

nou hier ga je zeker geen spijt van krijgen,vergeet die italiaan maar lekker gauw
veel fun ermee en denk om de snelheidscontroles

Grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

NoResult

Citaat van: V70R op 21-09-2004 09:14:58
Nu nog een geblokte gril van een xc70 erin en we hebben een tweeling  ;D

Hallo. Mooie auto ;D . Zijn gril en koplampen van de XC70 uitwisselbaar met de V70 estate ('97)?

Groet,

Arjan.
woohoo! V70 2.5T 20V - 0-100 8.4 sec, Flash Green Metallic.

Boom

die auto stond toch bij doetichem in de buurt te koop?
Mooie bak!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Jeroentjuh

Citaat van: NoResult op 25-09-2004 22:05:00
Citaat van: V70R op 21-09-2004 09:14:58
Nu nog een geblokte gril van een xc70 erin en we hebben een tweeling  ;D

Hallo. Mooie auto ;D . Zijn gril en koplampen van de XC70 uitwisselbaar met de V70 estate ('97)?

Groet,

Arjan.

Moet je wel een oud model V70 XC hebben, daar kun je de grill zo van overzetten. Koplampen zijn gewoon hetzelfde als een gewone V70....
Voor koplampen/knipperllichten met helder glas kun je weer kijken bij de laatste C70 modellen, die lampen kun je ook zo overzetten.....

NoResult

#20
Hoi,

Thanks Jeroen voor de info. Boom: als je doelt op de flash groene V70, die stond te koop in winterswijk... 25 km van Doetichem vandaan... Rijdt als een tierelier .. ;D ...

Groet,

Arjan.
woohoo! V70 2.5T 20V - 0-100 8.4 sec, Flash Green Metallic.

denkweb

Citaat van: NoResult op 29-09-2004 19:56:29
Hoi,

Thanks Jeroen voor de info. Boom: als je doelt op de flash groene V70, die stond te koop in winterswijk... 25 km van Doetichem vandaan... Rijdt als een tierelier .. ;D ...

Groet,

Arjan.

Had em laatst ook al gespot hier om de hoek ;)

Yackall

Fraaie wagen, hoor. Weer één met de 'R' in elke maand.

Ben klaar met verhuizen en ben een weekje naar de Provence geweest met de T5R....ennuh, 'twas errug leuk op de franse snelwegen.  ;D

Het leuke van de franse automobilisten is dat het allemaal haantjes zijn en dat ze geen idee hebben wat 1) een Volvo is en 2) een T5R is. Ze willen dus allemaal 'spelen'.  ;D

AWsomeD

 ;D Aloha, daar ben ik weer . Wil even kwijt dat ik met de dag meer van mijn Volvootje ga genieten.  :) Ik ben helemaal blij! ;D Alleen als je gewend bent om een Alfa te wassen, dan is zo'n V70 toch akelig groot hoor!!!! >:(
Mazzels ;) Ted

mr T

Citaat van: AWsomeD op 06-10-2004 22:20:58
Alleen als je gewend bent om een Alfa te wassen, dan is zo'n V70 toch akelig groot hoor!!!!

Wacht maar tot hij gepoetst moet worden  ;D
Gr. Marcel

HaRdCoRe-WeZ

Daar heeft hij wel een "mannetje" voor denk ik zo  ;)