[VOLVO 850 CLUB MEETING] nachtrit 15 DECEMBER 2012 het lijstje!

Gestart door YoeriR, 07-11-2012 10:32:48

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Was inderdaad erg leuk. Nogmaals dank aan de organisatie. Ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe jullie aan die 80km zijn gekomen..... ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

knoopie

Theo, Jorn goed georganiseerd volgens mij is het wederom een geslaagde avond geweest
mooie weggetjes en onderweg nog moeten blazen en op de foto gezet.

Robbert en Stefan was gezellig en goed mee genavigeerd leuk dat jullie er ook bij waren.

ps: Bouke was het nou nodig om bij de BK verkeerd te rijden zulke duidelijke bordjes met uitgang er op...... ;D
Marcel een neuscorrectie ondergaan...... :eusa_whistle:

;)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

En hier "controlepost 2"    was blij dat ik lekkere warme koffie bij me had.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

maruska

jij als DE-man moet dat toch ook gewoon altijd hebben :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

fransklaassen

Organisatie bedankt. Het was een prima evenement. Voor herhaling vatbaar.
You only live once

Bouke

ps: Bouke was het nou nodig om bij de BK verkeerd te rijden zulke duidelijke bordjes met uitgang er op...... ;D

;)
[/quote]
Ja ach je zit te kletsen en dan let je niet op :eusa_whistle: jij was zeker vroeg opgestaan dat je zo allert was ;D

elianmars

Citaat van: Bouke op 16-12-2012 17:23:42
Citeerps: Bouke was het nou nodig om bij de BK verkeerd te rijden zulke duidelijke bordjes met uitgang er op...... ;D

;)
Ja ach je zit te kletsen en dan let je niet op :eusa_whistle: jij was zeker vroeg opgestaan dat je zo allert was ;D

Het is niks dat je verkeerd rijdt, maar dat je 'm dan in de achteruit zet en het gaspedaal vloert, was ik even niet op berekend. M'n neus zat bijna tegen de voorruit aangeplakt  ;D

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad gisteren. Een tweede kopje soep had welkom geweest, maar verder was alles goed geregeld. Mooie rit, goede aanwijzingen.
Leuk om weer een aantal bekenden te zien  :)

Richard, bedankt voor het ophalen en Bouke, bedankt voor het samen de rit rijden  :)

Bouke

Hengeveld

Beetje late reactie (nee, niet nu pas thuis) maar het was een mooie route. Zelfs in de avond toch nog van de mooie natuur kunnen genieten. Onderweg nog 4 grote herten op de weg tegengekomen. En leuk dat er vragen waren voor een wedstrijdelement. Theo en Jorn, bedankt voor de goede organisatie en Florian bedankt voor het tankklepscharniertje :)

KIM

Voor jou maakt het toch niet uit dat het avond is?  ;D ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hengeveld

YoeriR