Tunen of origineel?

Gestart door The Saint, 18-09-2004 10:49:11

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

visueel moet m'n T-5R exact blijven zoals ie uit de fabriek is gerold (ook de zijpinkers laat ik maar oranje...) omdat het toch iets speciaal blijft zo'n beperkte reeks.

Als het nu een vanilla T-5 was, kunnen er wel andere (volvo) velgen onder en misschien de R spoilers voor en achter er op...maar niet te veel aftermarket spul...

Motorisch e.d. mag er wel wat worden verbeterd ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

s©ub@

same here...

buitenkant blijft T-5R; niks veranderen, zelfs niet de knipperlichten/achterlichten (nee; daar blijf ik bij! ;D)

ook het interieur blijft zoals het is; alleen wat er onder de auto en onder de kap verandert :P hmmmmm.... ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denjo

Citaat van: Boba Fett op 20-09-2004 12:33:18
Agnetha hou ik in principe standaard (geen chiptuning, luchtfilters, downpipes, etc.)....

Wat ik wel zou (willen) veranderen, is een andere velgenset. Er liggen nu de standaard velgen + wieldoppen onder en die zou ik ooit nog eens willen vervangen voor titans.... alleen nu de centjes nog.

Moet je hem eigenlijk ook verlagen!.  Doet de helelook anders te niet. Hoe mooi de titans ook zijn.
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

M a r c

Citaat van: s©ub@ op 19-09-2004 20:56:19
same here...

buitenkant blijft T-5R; niks veranderen, zelfs niet de knipperlichten/achterlichten (nee; daar blijf ik bij! ;D)

ook het interieur blijft zoals het is; alleen wat er onder de auto en onder de kap verandert :P hmmmmm.... ;D

.... euh Scub, hoe zit dat dan met die V70 ruitesproeiers op de motorkap  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

s©ub@

tssssssssssss....
ok; daar heb je een punt; maar dat kun je ook als veiligheid zien; beter sproeibeeld, dus beter zicht na het sproeien ;) <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!