afscheid van mijn Volvo

Gestart door aardigebas, 07-12-2012 17:07:31

Vorige topic - Volgende topic

aardigebas

Helaas heb ik vandaag afscheid moeten nemen van mijn Volvo.
Met pijn in mijn hart is die weggegaan, maar aan de andere kant weer blij dat die is overgenomen door een forumlid. (hij zal vast nog wel ff een berichtje plaatsen).

Ik wil jullie bedanken voor de hulp en tips die ik de afgelopen 3,5 jaar heb gekregen. Ik heb erg veel plezier beleeft aan de 850.
Ik weet zeker als er betere tijden aankomen dat er nog eens een 850 terug komt.

Voorlopig ga ik even over op de motor (al staat deze nu even stil met dit weer) of de kleine peugeootje van de vrouw.

Nog even de laatste foto die ik vandaag heb gemaakt  :'(

)()()sT

Erg balen dit soort redenen.... Blijf vooral hier, want volgens mij ben je best aardig :)

KXS70

Prachtige foto Bas van 'onze' groene!

We doen graag weer een Volvo naar je over in de toekomst, mochten jullie weer naar een Volvo willen.

Heel veel voorspoed toegewenst de komende tijd.

Groet, Dick

ZC3rr0r

Tja, als koper van de groene roffel in kwestie voelt dit wat dubbel...
Ik ben enorm blij met de wagen, dichter bij nieuwstaat dan dit heb ik een 850 nog niet meegemaakt en de koop verliep voorspoedig en met goede communicate onderling.

Aan de andere kant wens ik niemand toe door omstandigheden zijn roffel te moeten verkopen.

Ik zit overigens in dat zelfde schuitje met mijn blauwe, maar dat is dan toch weer een iets positievere omstandigheid (ik heb teveel wagens staan).
Bas, ik wens je als Volvo fan in hart en nieren zeker weer een roffel toe in de toekomst.

Sterker nog, stuur mij eens een berichtje als de tijd er weer rijp voor is, ik zal in de tussentijd zo goed mogelijk op je wagen passen.

aardigebas

CiteerTja, als koper van de groene roffel in kwestie voelt dit wat dubbel...
Ik ben enorm blij met de wagen, dichter bij nieuwstaat dan dit heb ik een 850 nog niet meegemaakt en de koop verliep voorspoedig en met goede communicate onderling.

Aan de andere kant wens ik niemand toe door omstandigheden zijn roffel te moeten verkopen.

Ik zit overigens in dat zelfde schuitje met mijn blauwe, maar dat is dan toch weer een iets positievere omstandigheid (ik heb teveel wagens staan).
Bas, ik wens je als Volvo fan in hart en nieren zeker weer een roffel toe in de toekomst.

Sterker nog, stuur mij eens een berichtje als de tijd er weer rijp voor is, ik zal in de tussentijd zo goed mogelijk op je wagen passen.]Tja, als koper van de groene roffel in kwestie voelt dit wat dubbel...

Sterker nog, stuur mij eens een berichtje als de tijd er weer rijp voor is, ik zal in de tussentijd zo goed mogelijk op je wagen passen.

:)