Car pranks

Gestart door Piere, 11-11-2012 21:39:23

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Er zijn er maar enkelen die schade hebben gedaan, bravo.

In de avondles heb ik ooit nog een hoop plaklood geplakt langs de binnenkant van een velg van een medeleerling.

BBS

Toen er een dik pak sneeuw gevallen in Nederland hebben we samen met de rechter buurman de bus van de linkerbuurman te grazen gehad.
Hij had toen zo'n verhoogde en verlengde MB  Sprinter bus met een imperiaalrek op het dak.
Hebben we met z'n 3'en het hele dak van hem volgespit met een berg sneeuw. Er lag op het hoogste punt bijna een meter sneeuw.
Net in die periode was hij voor 2 week op 1 en dezelfde klus, maar toen hij ineens naar een ander klus moest vroegen ze hem waar hij gezeten had.  :eusa_doh:
Er lag intussen nergens meer sneeuw behalve nog een dik pak bij hem op de bus.

Toen hij dat vertelde lagen dubbel van het lachen ;D
Volvoloos....

grijzev70tdi

oei dis leuk topic ;D

Paar weken terug nog op mijn oude school, staan allemaal proef motoren waar leerlingen aan kunnen werken en metingen uitvoeren. Paar bougiekabels omgewisseld en even later kreeg ik een berichtje van de leraar, het luchtfilter lag aan de andere kant van het lokaal, hoe dat toch kon ;D Ik wist nergens van ;D

Paar weken terug met kameraad, had de Hyundai leenauto mee, met airco. Hele tijd op die airco knop in drukken, want dan viel gelijk al het vermogen weg van de auto ;D

Verder brandstofpomp van een diesel zo gezet dat hij gigantisch rookte ;D

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Snellebaksteen

Oja, dat doet mij er aan denken: Tijdens een tripje met een collega in een Alfa 156 door Duitsland heb ik de gehele reis lang zonder dat hij het zag met de stoelverwarming zitten spelen. Hij heeft de hele weg zitten klagen over de slechte climate control; ""dan weer warm, dan weer koud, ik wordt gek in dit ding""

Op de terugweg heeft hij ook een stukje gereden maar hij was na een uur zo geirriteerd door de versnellingsbak dat ik weer mocht rijden. Toen we terug waren in NL heb ik hem verteld dat ik stiekem tegen de pook heb zitten tikken, (tiptronic) en dat hij dan iedere keer met de flipper weer moest opschakelen.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

LeonW

Nadat mijn collega de rotor en verderkap had vervangen snel, terwijl zijn handen aan het wassen was, de rotor eraf gehaald.

Vond ie niet leuk.... wij wel :D
Volvo S70 2.5T