Auto RAI 2013

Gestart door Boeijke, 28-11-2012 16:50:32

Vorige topic - Volgende topic

Walter

ik hoop echt dat ze de namen van de merken die als eerste afhaakten openbaar maken...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

StefanCJ

Jammer ... Ik ben bang dat veel van dit soort activiteiten door de crisis niet/veel minder mogelijk gaan zijn.

Kingfisher

Snap het wel, kost al snel 1 miljoen voor en beetje stand + personeel + voorzieningen etc. etc.
De grote merken kiezen liever de bekendere beurzen als Geneve en frankfurt, dus vanuit de fabrikanten zal er richting NL importeurs ook geen / minder ondersteuning zijn, voor zover die er al was.

Jammer maar begrijpelijk wat mij betreft.

Sbv

De Rai heeft toch al jaren weinig bijzonders, tenminste dat is het gevoel bij mij.
Het zal denk ik voor menig importeur een kosten/baten analyse worden.

Thijs850

Kunnen wij forummers niet voor opvulling zorgen met alle 850 van het forum? Het is jammer van de RAI maar misschien is het wel voorgoed afgelopen. In iedergeval voor een paar jaar.
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

verron

Heel begrijpelijk dat dergelijke evenementen niet meer verantwoord kunnen worden gedragen. Vanuit ons bedrijf (food industry) is er ook voor gekozen niet meer aan dit soort evenementen (bakkersbeurzen en Horecava) deel te nemen vanwege de exorbitante hoge kosten. Deze bedragen kunnen onmogelijk worden terug verdient. Wel jammer............
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Sem

Ik had het raar gevonden als het wel door zou gaan. Zou toch te zot voor woorden zijn? Er wordt geen wiel verkocht, dan kan je ook niet zo groot gaan aanpakken. En geloof me.. dit is nog maar het begin.

verron

komt redelijk ongeloofwaardig over om dergelijke bedragen te betalen voor een beurs, terwijl in elke branche de prijzen en marge's zwaar onder druk staan.....................
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Thys

Ik snap überhaupt niet dat er nog beursorganisaties naar het RAI-complex (=tevens een soort aandoening) komen, die toko is al jaren bezig zichzelf uit de markt te prijzen.

Hans Duiven

Aangepast en enig juist persbericht:

Economische situatie
"Als gevolg van de economische situatie onze pogingen tot zelfverrijking,
is gebleken dat importeurs en toeleveranciers in de auto-industrie dit geld niet gaan ophoesten.
Gezamenlijk hebben we een afweging moeten maken Ons plan is mislukt
en helaas pakt dit voor de AutoRAI 2013 niet goed uit", aldus Olaf de Bruijn, directeur RAI Vereniging.

Gewijzigde opzet
"We vinden het jammer dat we de autoliefhebbers melkkoeien in Nederland teleur moeten stellen.
We weten dat veel mensen uitkijken naar de AutoRAI.
Voor de toekomst kijken we of een gewijzigde opzet van het evenement mogelijk is",
zegt zakkenvuller AutoRAI Joost 't Hooft.
Ook geen AutovakRAI
De AutoRAI 2013 stond gepland voor april volgend jaar.
Ook de AutovakRAI 2013, de vakbeurs voor toeleveranciers in de aftersales markt, zal niet plaatsvinden,
we zijn gewoon veel te duur door onze poging tot zelfverrijking.

-D©©©L-

jacques1967

Ik ga liever naar oldtimer beurzen. De meeste hedendaagse meuk is niet aan mij besteedt. Voordat ik ooit nog voor een stuk ijzer de hoofdprijs ga betalen moeten pasen en pinksteren op een dag gaan vallen. Ik koop liever een eigenwijze oudere bak met uitstraling dan de huidige conservenblikjes die schijnbaar vooral op elkaar moeten lijken. Dus wat mij betreft geen nood aan de man bij het overgaan van halfgare autoshows.