René stelt zich voor...

Gestart door rene c70, 07-03-2013 22:41:16

Vorige topic - Volgende topic

rene c70

Hallo 850 forum leden,
Afgelopen zomer heb ik deze (amerikaanse) C70 aangeschaft. Kijken was ondanks de 'schade' toch kopen geworden.

Sommige van jullie zullen hem ongetwijfeld wel al gezien hebben op het net.
Heb hem gekocht als 2.0L, maar ik ben werkzaam bij Volvo en had al een beetje research gedaan en wat bleek: het is een T5!
Ook daarom was ik al snel helemaal weg van deze auto.
Ben al een tijd bezig om hem weer op te lappen en er is al aardig wat vervangen ondertussen op technisch gebied.
Zo ook moesten er nieuwe koplampen en knippers in, maar als je het doet moet het meteen goed ook, dus uiteraard de heldere. Tevens meteen voorzien van een nieuwe distributie riem, grote beurt, 4 nieuwe Michelin sloffen, remschijven en blokken rondom, bakolie gespoeld, nieuwe software etc.

Van mij krijgt de Volvo alleen maar originele onderdelen dus het is wel een investerinkje.
Binnenkort volgen wat nieuwe foto's, want hij wordt alleen nog maar mooier :)
Ook hoop ik door dit online te zetten mezelf iets meer te pushen om heb zo snel mogelijk af te krijgen.

Groeten van René

elianmars

Ik ben geen fan van licht interieur (zeker niet in een lichte wagen), maar een witte cabrio is toch wel heel erg  :eusa_drool: :eusa_drool:

Welkom op het forum en veel plezier met de wagen!

The Volvoboy

Mooi, zo'n amerikaanse! :D Zie je vaak in de USA, wit exterieur met beige interieur, erg mooi vind ik zelf :)

Heb je de oude USA knippers toevallig nog bewaard? :eusa_pray:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

henry classic v70

Welkom op 't forum.
Mooie C70 en ook nog eens een witte cabrio  :eusa_clap: :eusa_clap:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

petrolhead

Welkom René met de C70 en dan meteen met foto's!

Citaat van: elianmars op 07-03-2013 22:43:07
Ik ben geen fan van licht interieur
Wat de kleuren combinatie dan ook ben je blij met een licht interieur in cabrio. Daag je uit met een cabrio in de zon te hebben gestaan en met een korte dunne broek te gaan zitten. Ik kan je verzekeren dat je achterste er dan uit ziet als die van een baviaan ;)

rene c70

ja de oude knippers heb ik nog liggen idd. incl lamp en fitting

elianmars

Citaat van: petrolhead op 07-03-2013 22:49:08

Wat de kleuren combinatie dan ook ben je blij met een licht interieur in cabrio. Daag je uit met een cabrio in de zon te hebben gestaan en met een korte dunne broek te gaan zitten. Ik kan je verzekeren dat je achterste er dan uit ziet als die van een baviaan ;)

Ik heb een aantal cabrio's gehad (helaas geen Volvo) en weet dat de bekleding heet kan worden. Een jasje o.i.d. bracht dan verlichting  ;D

petrolhead

Citaat van: elianmars op 07-03-2013 22:52:07
Citaat van: petrolhead op 07-03-2013 22:49:08

Ik heb een aantal cabrio's gehad (helaas geen Volvo) en weet dat de bekleding heet kan worden. Een jasje o.i.d. bracht dan verlichting  ;D

Een tip voor deze René en de andere. Als je parkeert met de kap open, even de rugleuning naar voren doen. Geen centje pijn dan als je instapt.

veerijder

mooie wagen veel plezier er mee

groet Derk

zwamborn

Mooie combi; ik houd wel van licht in licht  :eusa_whistle:

Is dit die USA-cabrio die heel lang te koop heeft gestaan? Heb je vast een goeie deal kunnen maken. Zo te lezen heeft hij een prima nieuw thuis gevonden  ;)

Welkom!

rifwachter

Welkom met deze mooie cabrio.

In welke regio kunnen we je tegen komen?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Jalle

Mooie wagen en welkom hier. Geniet van je C70!