Ingezonden stuk in Youngtimer Magazijn (sep/okt 2012)

Gestart door StefanCJ, 25-11-2012 15:39:14

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Er staat in het september/oktober nummer van het Youngtimer Magazine een ingezonden stuk over de Volvo 850 T-5R, dit naar aanleiding van het artikel over de 850 T-5R in het voorgaande nummer.

:)

Wout309t

Wel een fail als je een corrigerende brief schrijft en dan alsnog allerlei onzin vertelt.
Klopt nog steeds niks van.
2011 V70 2.0T R-Design MT

V70geRwin

Citaat van: Wout309t op 25-11-2012 17:30:26
Wel een fail als je een corrigerende brief schrijft en dan alsnog allerlei onzin vertelt.

wat is erger, hij onderbouwd zijn verhaal tenminste.
kortom, wat klopt er dan niet volgens jou?

Rob850turbo

jwrtuning

Citaat van: Wout309t op 25-11-2012 17:30:26

Ja vertel eens ...
Ik ben mij van geen kwaad bewust namelijk.
Je zult er vast meer van weten dan ik, maar als je het stuk gelezen hebt dan zul je je vast ook verbazen net als ik over een aantal niet kloppende zogenaamde feiten.

Het was trouwens een e-mail gericht aan de redacteur en ik had eigenlijk niet met naam in het blad willen verschijnen, maar goed.. Is geen ramp

Jan Willem

triton

Is er iemand die het voorgaande artikel kan scannen en plaatsen?
Professioneel raddraaier

StefanCJ

Ik heb 'm niet meer, was wel een aardig artikel om te lezen.

maruska

ik heb hem andere, maar even geen scanner in de buurt.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Professioneel raddraaier

dielie850

Ik heb de pc opgestart zal ze zo effe inscannen ;)

rifwachter

was het verhaal van die gele die bij Smid voor te veel geld te koop stond toch ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Nou ben ik nog steeds benieuwd wat voor "onzin" er dan in bovenstaande reactie staat  :eusa_think:

maruska

is het verhaal, waar op de voorkant een CY staat, met als titel T5R.. heb de uitgever toen ook al een stukje gestuurd dat eea niet klopte..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Citaat van: )()()sT op 25-11-2012 21:49:37
Nou ben ik nog steeds benieuwd wat voor "onzin" er dan in bovenstaande reactie staat  :eusa_think:

IK zou me kunnen bedenken dat er iets niet klopt over het verschil in vermogen tussen een T5 en een T5-R,  deze is toch hetzelfde?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Rob850turbo

We wachten op Wout309T zijn reactie

Wel een fail , als je niet reageerd op je eigen verhaal

aldus wout309T