Waar ga jij heen op vakantie in 2013?

Gestart door StefanCJ, 25-11-2012 16:22:11

Vorige topic - Volgende topic

pooh

Citaat van: Kingfisher op 24-02-2013 21:44:42
L'Estartit - España eindelijk weer eens!

haha ik ben juist blij dat we er dit jaar niet naar toe gaan ;D
Maar toch veel plezier, ik vond het op een paar jaar tijd erg /te touristisch geworden, maar dat is maar een mening uiteraard.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Bimnenkort met de vriendengroep maar bij elkaar faan zitten. Zal wel zweden worden denk ik zo.
Eerst nog beetje sparen :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Kingfisher

Citaat van: pooh op 24-02-2013 23:15:06
Citaat van: Kingfisher op 24-02-2013 21:44:42
L'Estartit - España eindelijk weer eens!

haha ik ben juist blij dat we er dit jaar niet naar toe gaan ;D
Maar toch veel plezier, ik vond het op een paar jaar tijd erg /te touristisch geworden, maar dat is maar een mening uiteraard.

Snap ik, is ook wel zo maar voor mij zit er een "diepere" betekenis achter ;)
Ik kom er al vanaf kind omdat m'n ouders er een huis hebben, dan zit je niet tussen de toeristen en is het echt "thuis" komen.
Omdat ik van de plaatselijke bevolking (vooral in Torroella) ook wat mensen ken is het denk ik toch een andere beleving.

Ieder jaar als ik er ben geweest denk ik weer "volgend jaar ff niet" en als ik dan niet ga mis ik het weer enorm.

Anyway, we go! ;D

verron

Weer lekker drie weken met de sleurhut en vrienden naar Zweden...........zal wel weer een trektocht richting Lapland worden. Dit jaar zeker op beren spotting!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

ZC3rr0r

Op huizenjacht in Zweden waarschijnlijk.

Het is nog niet helemaal duidelijk of we nu in Skane of Kronoberg uit gaan komen qua werk voor mij en vriendinlief (voor mij word het of Malmo of Vaxjo, voor haar of Helsingborg of Almhult) maar dat zou tegen die tijd duidelijker moeten zijn.
En zo niet, dan is het absoluut geen straf om in Zuid-Zweden te vertoeven in de zomer :)

Marc O.

Klinkt goed! Word je voor je huidige werkgever 'uitgezonden' of ben je zelf op zoek gegaan naar een Zweedse werkgever?
...The Nile isn't just a river in Africa...

ZC3rr0r

Citaat van: Marc O. op 25-02-2013 11:54:30
Klinkt goed! Word je voor je huidige werkgever 'uitgezonden' of ben je zelf op zoek gegaan naar een Zweedse werkgever?

Vriendinlief is binnen Ikea intern aan het zoeken en ik zelf heb via een aantal headhunters in SE al een aantal intressante vacatures aangeboden gekregen.

Ik moet ook niet naar Zweden voor het werk, ik wil naar Zweden voor de mensen en het land. :)

Walter

Stockholm! Eindelijk, stond al erg lang op de wishlist

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Marc O.

Citaat van: ZC3rr0r op 25-02-2013 12:06:55

Vriendinlief is binnen Ikea intern aan het zoeken en ik zelf heb via een aantal headhunters in SE al een aantal intressante vacatures aangeboden gekregen.

Ik moet ook niet naar Zweden voor het werk, ik wil naar Zweden voor de mensen en het land. :)

Gaaf joh! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Het eerste tripje  zit er al op ;D datwas naar Noorwegen ,dan in juni weer naar Noorwegen en in juli gaan we naar Sneek voor  3 weken op een boeren camping met een haventje voor de boot :eusa_dance:

CarolineB

freek-t

Camping Del Garda in Italië. Lekker met (zwangere) vrouw en kind onthaasten. En lekker de 850R de sporen geven...
Volvo 850 R Estate 1996.

ZC3rr0r

Citaat van: Marc O. op 25-02-2013 18:36:13
Citaat van: ZC3rr0r op 25-02-2013 12:06:55

Gaaf joh! :D

Is ook al meer dan 10 jaar een droom van me, ga het eindelijk waarmaken in 2014.
Kan haast niet wachten :D

grijzev70tdi

Ach voor het geld van een vrij basis XC70 (NN) heb je ook een kast van huis

Voor een vakantie huis groot zat (6000 m2 grond met paar andere hutjes erbij) In huis ruimte voor 10 personen om goed te leven
Grolsch, het klinkt al lekkerder