Cetus op V70N

Gestart door Gert, 23-11-2012 13:53:43

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Oeps de auto van mijn schoonzus is een 2003 V70

Daar past het wel op

hendrik32

Onze buurman v70 uit 2006 rijd met 15 inch stalen velgen in de winter

BBS

Citaat van: Sem op 23-11-2012 16:28:09

Ik heb dat eerste serieus nog nooit begrepen. We geven honderden euro's uit aan lichtmetalen velgen om onze auto's te verfraaien, maar in de winter hoeft dat blijkbaar niet. Ik snap niet dat mensen circa 5 maanden per jaar met een lelijke auto willen rijden. De velgen maken tenslotte de auto, toch?

Nie dat ik n voorbeeld ben ofzo, maar de S70 gaat zowel in de zomer als winter met Perfo's door het leven. (Twee setjes.. ;)) Moet er niet aan denken om vijf maanden per jaar met dat zwarte grafstaal te rijden..  :-\

Hele dikke Eensch :eusa_clap:
Onze V70 staat in de zomer op 17"Nebula's en nu sinds afgelopen donderdag op 16"Perfo's (daarvoor ookal, maar steeds bij de bandenboer de banden wisselen werd ook erg duur...)
Het is wel iets minder als een dubbel setje Nebula's maar we gaan in ieders geval in stijl de winter in/door ;)

En de rooie Toyota staat in de zomer op 15" lichtmetaal en voor de winter een setje staal met bijpassende wieldoppen.
Geen lichtmetaal maar gewoon netjes. :D

Voor ons in elke geval geen zwarte putdeksels. :eusa_hand: 'k bin gin Duutser :eusa_snooty: ;D
Volvoloos....

grijzev70tdi

Zo ziet er bij ons uit op het moment

Grolsch, het klinkt al lekkerder

R.Bijl

Staat niet verkeerd...
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Chris

Dat staat inderdaad niet eens slecht eigelijk :eusa_think:.

BBS

In ieders geval een heel stuk beter als zwarte putdeksels :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....