Volvo lak garantie

Gestart door ed, 22-09-2004 10:18:45

Vorige topic - Volgende topic

ed

Bij de laatste beurt heb ik eens naar mijn achterklep laten kijken. Er zat een blaasje op net onder de ruitenwisser, die later zeker flink was gaan roesten. De dealer heeft er een Volvo expert bij laten komen, en die vond ook dat dit onder de roestgarantie valt. Mijn auto staat dus nu bij de spuiter, en ben hem maar liefst 3 dagen kwijt, maar wordt wel netjes opgelost. Zo kan het dus ook met een auto van zeven en een half jaar oud!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

nOOb

Ja, het is niet altijd kommer en kwel bij de dealer.
Dit is toch wel een heel nette afhandeling . :)

ed

En al de tweede keer. Mijn vorige auto (850 natuurlijk) hebben ze ook eens gedaan.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rijns_t5r

8)zouden ze dat ook bij een roffel van 10 jaar oud doen,en welke dealer was dat? ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

ed

Wordt net gebeld door de dealer. Ik krijg een hele nieuwe achterklep. De oude is niet meer te repareren. Vreemd hè! Dat zou betekenen dat er een gat in geroest is. Niet best dus.
Overigens wel goed. Ze hadden het ook weg kunnen moffelen. Waarschijnlijk was het pas over 2 jaar weer gaan roesten.
Nadeel is dat ik mijn auto pas dinsdag of woensdag terug krijg.

M a r c

Prima service! Let wel op dat ze er geen emblemen op plakken! Anders heb ik voor niks de contouren van de typeaanduiding weg staan poetsen op die klep....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ed

Er zaten ook geen emblemen op toen ik hem bracht, dus dat zullen ze wel achterwege laten. Alhoewel, zo'n extra "R" voor op de grille...
Ik denk trouwens dat je die emblemen niet te snel na het spuiten kunt aanbrengen, anders beschadigt de lak alsnog.

ed

Even een update. Heb net mijn auto opgehaald met nieuwe klep. Toch even een volle week weg geweest. Ziet er netjes uit, Ze hebben hem zelfs gewassen. Maar hé dat ziet er toch anders uit dan voorheen. Ik mis iets maar weet niet wat. Oooh natuurlijk, de zwarte strip onderaan het raam ontbreekt. Kijk nog eens goed.... godv&^( een hele vette kras over de rechterkant van mijn auto. Ben ik lekker mee. Gelijk dealer gebeld, maar het antwoord apparaat stond al aan.

Morgen maar eens even verhaal halen.

thuur

Ed,

Waarom is de strip weg, weet je dat? (modelwijziging?)

En zijn je letters terug? ;D

Ik hoop dat ze toegeven daar, lijkt me een lastige zaak. Veel suc6 iig!

Gr 8)

ed

Ik debk dat ze de strip bijhet schadebedrijf vergeten zijn te monteren.

LEtters zitten er niet op. Deze zaten er ook niet op toen ik hem bracht.
Ik ga zo even langs om het te laten zien. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen.

M a r c

Da's balen, ben je straks je auto weer kwijt....  Laat meteen je dak meespuiten Ed, ben je van die "eierplek" ook af.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ed

Ben al even bij de dealer geweest. Ze deden er absoluut niet moeilijk over, en geloofde mij meteen. Das wel lekker, want zoiets kan de relatie behoorlijk verpesten.
Gelijk een afspraak gemaakt, en een leenauto staat ook al klaar. Netjes hè!
Komt alles toch weer recht.

Dat dak zou ik inderdaad wel even kunnen vragen. Goed idee!

thuur

Citaat van: ed op 29-09-2004 13:08:25
Ben al even bij de dealer geweest. Ze deden er absoluut niet moeilijk over, en geloofde mij meteen. Das wel lekker, want zoiets kan de relatie behoorlijk verpesten.
Gelijk een afspraak gemaakt, en een leenauto staat ook al klaar. Netjes hè!
Komt alles toch weer recht.

Dat dak zou ik inderdaad wel even kunnen vragen. Goed idee!

So... Da's ver boven verwachting! Zeker vaste klant? ;)

Mooi opgelost hoor!

Gr 8)

ed

Sinds ik Volvo rijd kom ik daar al (is nog niet zo lang hoor, 3 jaar). Inderdaad doen ze erg veel voor een vaste klant. Ik heb voor het eerst bij een dealer het gevoel dat ik klant ben. Daarvoor Volkswagen gereden. De VW dealers gaven mij de doorslag om geen Volkswagen meer te gaan rijden.  

Het gaat overigens om Svala Heemskerk. Echt een fijne dealert.