Jaarlijkse onderhoudskosten per merk

Gestart door Serge, 26-12-2003 13:56:56

Vorige topic - Volgende topic

Arie T5R

Voor degene die het leuk vindt: Ik heb een excelletje gemaakt om te kunnen zien wat een auto zo'n beetje kost per jaar.
De velden die je kunt invullen zijn:
Aanschafwaarde
aantal kilomters per jaar
Verzekering
Wegenbelasting
VErbruik
BRandstofprijs
waarbij dan de brandstofkosten per maand, totale kosten per maand en kosten per kilometer te zien zijn.

Daarnaast heb ik dan nog een "afschrijvingstabelletje" gemaakt waarin je je aanschafprijs, totale looptijd, afschrijvingsbedrag per jaar of restwaarde kunt invullen. GEcombineerd met de uitslag van de eerste tabel kun je dan bepalen welke auto in je budget past of niet.
Stuur maar een pb'tje als je interesse hebt, dan mail ik m naar je (ff je emailadres erbij vermelden)

rifwachter

Citaat van: KIM op 09-12-2012 12:46:33
Fillpro is het.
Met dank aan Rovelra gebruik ik deze app ook alweer een jaar tot volle tevredenheid.

Ook even voor 2.79 euro aangeschaft, in 2013 ook maar eens kijken.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

CharlieFox

Dank Arie voor het Excel sheet. Dat bracht me op 'n idee en ben gaan googlen. Toen trof ik onderstaand sheet aan. Kwestie van invullen en alles in één overzicht!
Hij staat nu ook online op mijn Google Drive, maar je kunt 'm ook downloaden als Excel.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhPX6hbXIiMldFFQamNLdWlwVXJtWjJ3LWNkWC01Tnc#gid=0

Edit: pica bijgevoegd

Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...