*70R meets "Hertenkamp" meeting 25 mei in Epe; 14:00 uur *locatie toegevoegd*

Gestart door )()()sT, 15-12-2012 10:27:18

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

KIM

Was erg gezellig.
Heb met meer mensen gesproken dan ik gewoonlijk doe op meetings. Ook weer een paar gezichten aan forumnamen kunnen hangen.
Morgen zal ik wel een paar foto's plaatsen; heb net SBV uitgezwaaid.

@Jeroen: De bak was toch nog niet helemaal leeg... Maar goed dat er een zeiltje onder lag; het was een beetje een vette bende geworden...

@Bouke: Ik ben die Sufk*t al weer vergeten; in het verkeer op zaterdag en zondag zitten zoveel van die sukkels...  :eusa_wall:

elianmars

Heb je zelf gereden, Kornelis?

Ik begreep van Bouk dat je van de week een stukje gereden hebt  :eusa_shhh:

Of was het nou Richard, die het vertelde  :eusa_think:  :eusa_shifty:

Sbv

Vanmiddag op het laatste moment toch maar even besloten om een stukje met de banaan te gaan toeren. Het was gezellig.
Terug samen met KIM en Bouke opgereden naar huize KIM en samen wat spullen uitgeladen en nadien hapje eten(waarvoor dank).

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

dielie850

Citaat van: KIM op 25-05-2013 22:10:20
Was erg gezellig.
Heb met meer mensen gesproken dan ik gewoonlijk doe op meetings. Ook weer een paar gezichten aan forumnamen kunnen hangen.

@Jeroen: De bak was toch nog niet helemaal leeg... Maar goed dat er een zeiltje onder lag; het was een beetje een vette bende geworden...

@Bouke: Ik ben die Sufk*t al weer vergeten; in het verkeer op zaterdag en zondag zitten zoveel van die sukkels...  :eusa_wall:
Oww ja maar goed dan dat je het zeil bij je had.
Bij mij was er geen druppel gelekt onderweg is die doek uit het as gat er misschien uitgevallen met om laden :eusa_think:

razorx

Citaat van: big ben op 25-05-2013 21:23:52
Citaat van: razorx op 25-05-2013 17:37:05
Ik denk dat één van mijn voorouders een marter was, want de marterverjager van Ben tuut nog in mijn oren. ;)

:eusa_shhh:

motorinspectie  ;D
Mijn opa!

Dank je Ben.

En nu begrijp ik waarom ik werk onder de motorkap zo leuk vindt.

)()()sT

Citaat van: dielie850 op 25-05-2013 22:59:10
Citaat van: KIM op 25-05-2013 22:10:20
Was erg gezellig.

Oww ja maar goed dan dat je het zeil bij je had.
Bij mij was er geen druppel gelekt onderweg is die doek uit het as gat er misschien uitgevallen met om laden :eusa_think:

Welke idioot heeft die bak dan ook overgeladen ???

;D

Lees dit nu pas:

Citaat van: razorx op 25-05-2013 17:37:05
Ik denk dat één van mijn voorouders een marter was, want de marterverjager van Ben tuut nog in mijn oren. ;)

Haha ;D !!

KIM

Jazeker Marcel. Vorige week vrijdag heb ik voor het eerst de auto zelf naar de wasbox gereden. Op de R meeting heb ik ook wat gereden en deze week ben ik ook voor het eerst naar het werk toegereden.

De kruk ligt nog achter in de auto, maar ik gebruik m niet meer; dan mag ik dus ook weer rijden.

@Jeroen: Die doek lag er inderdaad naast. Misschien ben ik toch niet voorzichtig genoeg over de rotondes gereden  :eusa_think:

maRinusV70R

Mijn foto's van gisteren. Bedankt voor deze gezellige middag. Veel nieuwe mensen ontmoet en interessante gesprekken gevoerd.

http://www.mijnalbum.nl/Album=EI4QPJDT

Wil de eigenaar van de V70R saffron ..TNVD zich via deze weg melden voor foto's, geen berichtje gehad via mailbox.

beezz

Citaat van: maRinusV70R op 26-05-2013 08:54:11
Mijn foto's van gisteren. Bedankt voor deze gezellige middag. Veel nieuwe mensen ontmoet en interessante gesprekken gevoerd.

http://www.mijnalbum.nl/Album=EI4QPJDT

Wil de eigenaar van de V70R saffron ..TNVD zich via deze weg melden voor foto's, geen berichtje gehad via mailbox.

Je hebt een PB
Grtz beezz
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

big ben

Citaat van: maRinusV70R op 26-05-2013 08:54:11
Bedankt  8)

KIM

Omdat ik meer heb staan / zitten praten dan fotograferen, heb ik maar een foto die de moeite waard is:

Bouke zijn kofferbakhandel  ;D

scania164

Hallo
Wat een mooie auto s stonden er :P
Was leuk middagje met veel nieuwe gezichten voor mij.
Complimenten voor mooie foto's!

Groet Chris

Bouke

Citaat van: KIM op 26-05-2013 10:27:19
Omdat ik meer heb staan / zitten praten dan fotograferen, heb ik maar een foto die de moeite waard is:

http://i573.photobucket.com/albums/ss175/KIM850R/IMG_2370_zpsece7ba20.jpg

Bouke zijn kofferbakhandel  ;D
;D Ik sta er lekker op :P