JH stelt zich voor: eindelijk weer een 850

Gestart door JH, 22-03-2012 19:55:30

Vorige topic - Volgende topic

JH

Citaat van: jacques1967 op 29-11-2012 20:02:53
Oogt nog mooi strak. Maar horen er geen mistlampen/breedstralers op te zitten? Persoonlijk geef ik ook de voorkeur voor het zgn alter1 model oa om afwijkende emissie normen (ruimere waarden tot1993) en dezelfde uiterlijke verschillen die je zelf al benoemd hebt. Maar let op , elektrisch en een aantal mechanische zaken zijn afwijkend tov het alter 2 model. Goede gebruikte onderdelen beginnen schaarser te worden. Veel plezier ermee

Zover ik weet (ik heb nog een originele brochure uit 1992) horen er standaard geen mistlampen op te zitten. In die brochure staat bij Extra's "Een geheel nieuw product is de DE-mistlamp die in de voorspoiler wordt gemonteerd. De lamp produceert een bijzonder gelijkmatige en zeer heldere lichtstraat, schijnt 'onder de mist door', waardoor een beter zicht op de weg mogelijk is.

Voor wat betreft de onderdelen: die zijn dus inderdaad afwijkend. Ik kwam er al achter toen ik een nieuw tellerpaneel zocht voor mijn km teller unit (de lak bladdert af bij de km teller) en ook het lichtrelais is anders.

Als ik me niet vergis is door die afwijkende emissienormen het max koppel bij een lager toerental waardoor de motor wat soepeler is maar zeker weten doe ik 't niet.

jacques1967

Ow ,dan heb ik  die mistlampen als extra erop.  Heb ook 4 x  electrische  bedienbare ramen. Was volgens mij ook niet standaard in 1992. Vooral met de apk vind ik de ruimere emissienorm wel makkelijker. Mag graag spelen met verschillende set-ups om de auto vlotter te laten optrekken.

Hendrik s

Helle mooie auto ik heb dezelfde kleur gehad maar dat was een 460 een nordic edition.
Ook veel plezier mee gehad .
Nu net 4 maanden geleden een v70 r saffron gekocht ( opknapper)

Veel plezier ermee Hendrik

RonaldCBR

Mooi Verhaal, Prachtige Auto! Veel Plezier Ermee!